Skocz do zawartości

Alchemiq

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Alchemiq's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputacja

  1. Hej :) Są w Poznaniu jacyś dobrzy, zdolni animatorzy 3d? Czy wszyscy już wyjechali? :D Znacie kogoś? Z kim tutaj warto pogadać, przybić pionę i zrobić kilka fajnych rzeczy? Pozdrawiam Kris
  2. Już wiele razy Corona pokazywała na co ją stać. Od około roku zerkamy w jej kierunku i za każdym updatem potwierdza swoją szybkość i wszechstronność. Dobrze się na niej pracuje w trybie interactive. No i Ty nam ją polecałeś! ;) Nie ma jakiegoś jednoznacznego kryterium dlaczego Corona. Tego typu rzecz można by z powodzeniem w Vrayu, Arnoldzie, RedShifcie czy innym policzyć. To tak samo jakbym zadał pytanie w drugą stronę... "A dlaczego nie Corona?" :)
  3. Dwa tygodnie preprodukcji, a następnie jeden intensywny miesiąc na zrealizowanie dwóch spotów 30 sekund oraz pięciu spotów po 15 sekund.
  4. Cześć :) Nie udało nam się wyjąć - modele powstały ręcznie, a mapa została wykorzystana, aby zachować prawidłowe odległości budynków na lokacji, żeby paralaksa w ruchu kamery się zgadzała. W making ofie jest taki skrót myślowy po prostu i można faktycznie tak pomyśleć, że te modele zostały jakimś automatem wyjęte :)
  5. Załączamy kolejny making of do jednej z naszych realizacji. Tym razem musieliśmy się zmierzyć z umieszczeniem aktora na dachu budynku, którego nie było :) Jak zwykle zapraszamy do komentowania, pytania, rozmowy. Pozdrawiam
  6. guru - tutaj jest miks - Maya do animacji, ale rendery poszły w maksie. osael - dokładnie tak jak mówisz - mamy takie samo wrażenie. Była jednak nad nami agencja oraz klient i to oni mieli ostateczne zdanie. olaf - dzięki za opinię. Lecimy dalej z kolejnymi realizacjami. Co jakiś czas coś tu wrzucę na forum. Pozdrawiam
  7. Już odpowiadam po kolei i załączam jeden ze spotów do wglądu: 1. Byliśmy na planie. Wydrukowaliśmy mrówkę na drukarce 3d, żeby funkcjonowała na planie jako referencja skali oraz aby operator o oświetleniowcy mieli na co ostrzyć, świecić itd. Nadzorowaliśmy trochę, żeby sobie pracę ułatwić o ile to możliwe. Tracki, HDRI, dokumentacja i rozmowy z reżyserem i operatorem, aby wszyscy nadawali na tych samych falach. Nie wszyscy mieli doświadczenie w pracy z takim wirtualnym bohaterem, który będzie wstawiony u ujęcia dopiero później. Ustalenia co i gdzie mrówa będzie robiła, były w jakiś tam sposób już wiążące. 2. Jak zauważycie na finalnych reklamach, mrówka często ma jakąś tam interakcję z otoczeniem. Coś podnosi, coś podaje, coś ustawia. Na planie był obecny lalkarz, który to wszystko już pod kamerą animował. Na żyłkach, na drucikach. Z punktu widzenia produkcji, tak wyszło dużo taniej, a i dla nas mniej roboty. Generalnie taką zasadę się przyjmuje, że jeśli coś można nakręcić i to dobrze wygląda w kamerze, to tak zostaje. Tam było kilka odcinków tej mrówki. W każdym odcinku inne przedmioty. Decyzja odgórna poszła taka, że wszystkie przedmioty jeśli tylko jest to możliwe, są kręcone razem z otoczeniem. 3. Tutaj akurat Corona, 3ds max.
  8. Cześć wszystkim :) Chwalimy się ukończonym projektem. Śmiało komentujcie, pytajcie, zapraszamy do dyskusji! Tutaj link do filmiku making of: Ukończone spoty reklamowe w tv i w internecie już niebawem. Big pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności