Cześć wszystkim,
Zostałem ostatnio skutecznie przekonany, aby w końcu założyć konto i zacząć udzielać się na forum, tak więc zakładam teczkę :)
Grafiką 3D zajmuję się już kilka lat (całkowicie amatorsko), jednak na poważnie zacząłem starać się rok temu. Z programów, głównymi są:
3ds
Mudbox (tak, wiem że kiepski wybór i Zbrush jest we wszystkim lepszy, ale jednak mudbox niesamowicie mi przypsaował)
Quixel
Marmoset
W centrum moich zainteresowań leży hard surface, więc też tym się zajmuje kiedy mogę.
Byłbym niesamowicie wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki co zrobić, żeby polepszyć jakość/odbiór modeli, a zdaje sobie sprawę że forum to jest siedliskiem osób które znają się na temacie o wiele lepiej niż ja, więc każdy feedback będę traktować poważnie.
Wstawiam kilka prac i z góry dziękuję za odpowiedzi :)
Co do strzelby (Dao-12), była to moja pierwsza styczność z Quixelem/texturowaniem, więc zdaję sobie sprawę, że materiały wyglądają kiepsko. Dodatkowo niedawno miałem szczęście porozmawiać z człowiekiem, który pracuje jako Senior Weapon Artist w Sledgehammer Games i oto jaki feedback od niego otrzymałem ,,The DAO materials look like a good base to start with. But they need more character and uniqueness. When doing materials, you really have to push to sell them. Think of materials like a caricature or exaggerated version of their real-life counterparts. It looks like the gloss/roughness texture is consistent across the whole asset. It needs more breakup and visual interest."