Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

emericasqad

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź :)
  2. Witam Mam problem dotyczący oświetlenia i nie wiem jak mam go rozwiązać. Może on okazać sie banalny ( i zapewne tak będzie) ale nie umiem sobie z nim poradzić. Mianowicie nie wiem czemu ale przy ustawieniu widoku perspektywicznego bryła budynku jest mega przepalona, a kiedy renderuje widok z kamery vray obraz wychodzi w miare dobrze, lecz dopiero przy ustawieniu multiplera na poziomie 1000 jednostek. Czy to jest normalne aby dopiero przy tak wysokich współrzędnych światło miało jakikolwiek efekt na końcowy obraz? Bardzo proszę o odpowiedź i pozdrawiam Pozdrawiam
  3. Witam Mam pytanie odnośnie oświetlania wnętrza w renderze zewnętrznym budynku chiałbym uzyskać dwa efekty 1. zwykłe, ładne oświetlenie, które daje "pomarańczowawy" odcień a konkretnie który parametr za to odpowiada i jakim światłem to najlepiej zrobić. Czy robić lampy, świetliki czy coś innego. Nie musi to być precyzyjnie określone źródło światła bo render i tak będzie z zewnątrz chodzi bardziej o efekt wizualny. 2 Jak uzyskac półprzeźroczystą ścianę, która w konstrukcji jest nieprzepuszczalna a w wyznaczonych pomieszczeniach przepuszcza jego rozmyte zarysy. Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi:)
  4. Dzięki za odpowiedź a teraz postaram się doprecyzować pytanie 1. Tak, chciałbym aby przez otwory wpadało światło 2. Otworów nie jestem w stanie policzyć ponieważ pewnie wyjdzie ich mnóstwo lecz średnica jednego będzie ok. 5cm na ścianie liczącej ok 32m 3. Maja być powtarzalne, mogą to być koła, 5-cio kąty, w ostateczności kwadraty, 4. Otwory mają pokryć elewacje zaczynającą się 4 metry nad parterem i idącą 9m w górę (wys budynku 13m 5. Render będzie robiony mniej więcej z perspektywy przechodnia z odległości ok 10m od budynku. 6 . Moga pojawić się ujęcia makro ale to nie jest konieczne
  5. Witam mam pytanie odnośnie uzyskania efektu takiego jak na obrazku. Chodzi mi głównie o małe otworki w elewacji oraz metode ich zrobienia. Nie chce aby to była zwykła tekstura ponieważ zależy mi na realistycznym układaniu światła na takiej elewacji. Z góry dziękuje za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.