Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Milne89

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki za odpowiedź, niestety nie w tym rzecz...nie wiem właśnie gdzie tkwi błąd gdyż nigdy wcześniej nic takiego mi sie nie działo, kanał alpha się renderował bez problemu, usunięcie szyby nie jest tu rozwiązaniem - kanału alpha wciąż brak, a renderowanie maski na szybę też nie rozwiązuje problemu, bo w innych ujęciach za szybą mam jeszcze inne elementy których wycinanie w photoshopie stwarza nieco wiecej problemu...chciałabym żeby mi standardowo wycieło kanał alpha jako samo tło a tak sie nie dzieje...pozostaje wycinać ręcznie w photoshopie skoro nic nie pomaga...
  2. Halo ludki, pomóżcie z tym kanałem alpha, na pewno to wiecie nooo ;)
  3. Ok, z powyższym poradziłam sobie zmieniając ustawienia color mapping, także już jest ok, natomiast mam kolejną zagwostkę może tym razem ktoś podpowie:) Nie wyświetla mi się kanał alpha za oknem, w materiale szkła w Refract Affect channels mam zaznaczone Color + alpha, przy zapisywaniu renderu zaznaczam store alpha channel, mimo to przy obróbce w PS nie ma osobnej warstwy alpha chanel w oknach tak żeby podłożyć pod to widok (dziwne bo na piekarniku jest... dlaczego zatem nie wycina mi tego w oknach??) pewnie to jakaś pierdoła, ale bardzo chciałabym znać powód :) heeelp!
  4. Witam Was, po dłuższej przerwie powracam do pracy w 3dsMax i V-Ray i napotykam taki problem przy renderowaniu, podpowiedzcie proszę które ustawienia odpowiadają za taki konkretnie problem z "pixelozą" czarnymi i białymi pixelami przy wysokich ustawieniach renderu, gdzie szukać rozwiązania, będę mega wdzięczna bo utknęłam.. ;)
  5. Dzięki za wskazówki, z tv zmieniłam na świecące - jest lepiej, a jeśli chodzi o tło to póki co jestem na etapie rozkminiania czym to się w ogóle je... i jeszcze nie wiem czy lepiej bawić się w to w maxie czy dodawać w photoshopie..?? gdzie lepszy efekt uzyskam? opcja z filtrem camera raw, o którym piszesz póki co jest mi totalnie nieznana - czas również poznać kolejne etapy postprodukcji, bo póki co ograniczałam się do dodania tła za oknem i rozjaśnienia po renderze w innym programie, który swoją drogą do VRaya się nie umywa;) tu efekty o niebo lepsze, ale jeszcze sporo pracy przede mną żeby uzyskać zadowalający efekt realistyczny:) Dzięki za pomoc:)
  6. Wielkie dzięki! Ustawione wszystko jak u Ciebie i problem zniknął:) już wiem gdzie szukać co i jak w przypadku prześwietlenia, oczywiście muszę jeszcze rozpracować światła wewnętrzne, bo teraz jest ciemnawo ale to już powinno być łatwiejsze:) tak się zmieniło;) Dzięki!
  7. Dzięki bardzo za odpowiedź, niestety nic z tych rzeczy nie pomaga, problem mój jest też taki że nie znajduję opcji shutter speed, czy coś się zmieniło w VRay 3.40.01? Jeśli chodzi o prześwietlenie sceny zza okna, faktycznie problem tkwi jedynie w VRaySun bo usuwając oświetlenie z okien - efekt jest wciąż ten sam.. jako otoczenie wrzuciłam plane, wrzucam wszystkie moje ustawienia, może znajdziecie jakiegoś bubla - będę wdzięczna bo kombinuje i kombinuje;) a tu mój prześwietlony render;)
  8. Dzięki za odpowiedź, niestety zmniejszenie burn value nie pomaga, w VRaySun mam zaznaczone invisible, w VRayLight zaznaczone invisible, skylight portal i simple, gdzie jeszcze mogę szukać problemu?
  9. z powyższym problemem poradziłam sobie zmieniając w AA type z progressive na bucket - nie wiem czy słusznie ale czarne pixele zniknęły (wklejam podgląd przed i po może komuś też pomoże) za to teraz mam inną zagwostkę, może ktoś poradzi - będę wdzięczna;) podpowiedzcie proszę gdzie szukać opcji w kwestii prześwietlonych obiektów znajdujących się tuż przy oknie, na które bezpośrednio pada światło, próbowałam zmieniać moc oświetlenia ale efekt ten sam ?? ;)
  10. Witam Was, dopiero zaczynam moją przygodę z 3dsmax i Vray, czytam, szukam oglądam tutoriale ale po drodze pojawiają się pewne utrudnienia, które uniemożliwiają dalszą drogę do celu, otóż dwie rzeczy obecnie mnie trapią, może pomożecie;) 1. w pewnym momencie w edytorze materiałów wszystkie tekstury dostały dziwnej zamglonej białej ramki i od tego też momentu materiały w renderze wychodzą jakieś takie prześwietlone, podpowiedzcie co zrobiłam że się zamgliło:P dodam, że wcześniej tej obwódki na pewno nie było - nie mam pojęcia co spowodowało jej pojawienie się.. 2.Poszarpane krawędzie, nieostrość, białe i czarne pixele, wiem, że problem pewnie był już setki razy wyjaśniany, przeczytałam trochę wątków i zastosowałam się do zaleceń ale w tym przypadku nie pomogło nic póki co, pomóżcie gdzie szukać;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.