Witajcie, jestem początkujący w 3ds max. Dostałem od architekta wymodelowany dom. Ściany budynku składają się z wielu obiektów. W scenie nie ma żadnych materiałów. Chciałbym nałożyć materiał na zewnątrz (tynk) i wewnątrz (farba w pokojach) ścian.
Jaka jest najlepsza praktyka, aby to zrobić? Jak Wy to robicie?
Mój pomysł jest taki, żeby wszystkie ściany połączyć (attach). Następnie pozaznaczać polygony gdzie ma być tynk i zapisać zaznaczenie. To samo zrobić z wewnętrznymi polygonami ścian i zapisać zaznaczenia jako: salon ściany, kuchnia ściany, pokój 1 ściany, itd.
Czy to jest najlepsza praktyka, żeby to zrobić?
PS. Mam 3ds Max 2017. Szukałem w Internecie odpowiedzi na moje pytanie, ale nie znalazłem. Pewnie dlatego, że nie do końca widziałem jak precyzyjnie napisać zapytanie.
Z góry dzięki za pomoc.