Gdybym nie trafił z tematem w odpowiedni dział, proszę administratora o przeniesienie go w inne miejsce :)
Cześć wszystkim,
Grafiką 3D interesuje się już od dłuższego czasu.
Do tej pory moja przygoda z 3D to jedna wielka "tułaczka".
Próbowałem modelowania, animacji, VFX, compositingu i czego się tylko dało.
Zamiast skupić się nad jedną konkretną dziedziną skakałem jak ten wariat z kwiatka na kwiatek.
Nadszedł wreszcie czas że wiem czym chciałbym zajmować się dokładnie, tworzeniem modeli do gier.
O ile z modelowaniem jakoś sobie radzę to rozkładanie UV jest dla mnie prawdziwym koszmarem.
W związku z tym szukam kogoś kto ma doświadczenie w Game arcie i chciałaby się tą wiedzą podzielić.
Oczywiście nie oczekuję że znajdę osobę która przekaże mi swoją wiedzę za darmo.
To co mnie interesuje najbardziej to optymalizacja modeli, rozkładanie UV oraz nauka PBR.
Na sculpting przyjdzie czas później.
Osobiście używam programu Autodesk Maya, bardzo mi przypadł do gustu ten program i jego chciałbym się trzymać.
Do nauki teksturowania wybrałem Substance Painter, z tego co zauważyłem chyba najwięcej osób w nim pracuje.
Gdyby znalazła się chętna osoba, prosiłbym o wiadomość prywatną.
Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)