No właśnie nie chcę robić tego teksturą, chcę żeby to trochę wystawało było postrzępione. Jasne mogę dać teksture i zastosować jakąś technikę dającą wypukłości pbr na przykład, ale to mi nie da dziur między deskami itp. Myślałem że może jest jakiś szybki sposób, który pozwoli mi jakoś przyciągać boxy do tego głównego modelu, nie wiem, kombinuje trochę :
Znalazłem przykład gry, w której to jest co chcę osiągnąć
Witam.
Nawet nie wiedziałem jak temat nazwać, bo mam dziwny problem.
Do rzeczy - zrobiłem model statku z plane'a na bazie bluprinta, ale chciałbym by do gry którą sobie dłubie był on z desek i taki nie do końca super perfekcyjny, taką stylistykę sobie obrałem :)
https://photos.app.goo.gl/tSep8e4DYQhVjvBK2
https://photos.app.goo.gl/Vc1jARgRm2gYhpDt1
Jakoś to idzie ale pomyślałem sobie, że jak popytam to może się dowiem czy jest lepszy sposób niż wciskanie wszędzie boksów.
Dopiero się uczę 3ds maxa i nie znam wszystkich funkcji ;/