Skocz do zawartości

pajak

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. pajak odpowiedział pajak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Curko, wielkie dzięki! :) Zrobiłem to pierwszą metodą i płaszczyzny są już OK. Z reszą modelowania nie powinno być już problemu :> . Niestety, w związku z tym, że nie mam za bardzo czasu ( maturka ), będzie się ten modelik trochę rozciągał w czasie. Jak widać na załączniku jestem w punkcie wyjścia, ale powierzchnie już poprawione. Mam jednak kolejny problem. Chciałbym wiedzieć, jak zrobić refleks światła na tarczy. Pobawiłem się w fotografa, więc widać o co chodzi :). Podejrzewam tylko, że codzi o mapę reflecta, ale głowy nie dam. nieststy, nie umiem za bardzo operować materiałami :(
  2. pajak dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Jako nowy na forum witam wszystkich!!!:). Oto mój pierwszy model wykonany bez żadnego tutoriala i w pełni samodzielnie. Od razu mam pytanie - czy jest inny sposób na wycinianie literek niż boolean, bo jak widać płaszczyzna pod nimi się zdeformowała....
  3. pajak odpowiedział pajak → na odpowiedź w temacie → Modeling
    OK, już mam, wielkie THX, ale nie wiem dlaczego nie zajarzyłem wcześniej. Sorry!
  4. pajak odpowiedział pajak → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Wiem, ża jestem lama, ale w jaki sposób? Jak mam to zaznaczyć, żeby to połączyć?
  5. pajak dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Jako nowy witam wszystkich! Wiem, że mogło być to już omówione, ale mnie już szlag trafia przy modemie. Modeluję zaczynając z plane\'a. Kolejne tworzę extrude boków. Gdy uzykam kształt, używam Meshsmooth. Jednak gdy robię np. łuk extrudując dwa oddzielne boki i dla vertexów z miejsc styku ustawiam te same pozycję, to podczas meshsmoothu robi mi się takie coś. Pomóżcie! Ah, używam 3d studio.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności