Skocz do zawartości

pajak

Members
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Katowice

pajak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Curko, wielkie dzięki! :) Zrobiłem to pierwszą metodą i płaszczyzny są już OK. Z reszą modelowania nie powinno być już problemu :> . Niestety, w związku z tym, że nie mam za bardzo czasu ( maturka ), będzie się ten modelik trochę rozciągał w czasie. Jak widać na załączniku jestem w punkcie wyjścia, ale powierzchnie już poprawione. Mam jednak kolejny problem. Chciałbym wiedzieć, jak zrobić refleks światła na tarczy. Pobawiłem się w fotografa, więc widać o co chodzi :). Podejrzewam tylko, że codzi o mapę reflecta, ale głowy nie dam. nieststy, nie umiem za bardzo operować materiałami :(
  2. Jako nowy na forum witam wszystkich!!!:). Oto mój pierwszy model wykonany bez żadnego tutoriala i w pełni samodzielnie. Od razu mam pytanie - czy jest inny sposób na wycinianie literek niż boolean, bo jak widać płaszczyzna pod nimi się zdeformowała....
  3. pajak

    jeszcze raz łączenie

    OK, już mam, wielkie THX, ale nie wiem dlaczego nie zajarzyłem wcześniej. Sorry!
  4. pajak

    jeszcze raz łączenie

    Wiem, ża jestem lama, ale w jaki sposób? Jak mam to zaznaczyć, żeby to połączyć?
  5. Jako nowy witam wszystkich! Wiem, że mogło być to już omówione, ale mnie już szlag trafia przy modemie. Modeluję zaczynając z plane\'a. Kolejne tworzę extrude boków. Gdy uzykam kształt, używam Meshsmooth. Jednak gdy robię np. łuk extrudując dwa oddzielne boki i dla vertexów z miejsc styku ustawiam te same pozycję, to podczas meshsmoothu robi mi się takie coś. Pomóżcie! Ah, używam 3d studio.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności