Tak więc tak. W lutym kończę 21 lat. Zacząłem studia na UŚ na Informatyce w sosnowcu. W lutym zaczyna się sesja i już wiem, że nie mam szans tego zdać, więc rozmyślam co teraz robić. Głownie właśnie programowanie mnie wykończyło, z resztą nie tylko to. Myślałem nad Boot Campem programowana z javy, a 3d rozwijać jako pasję. Jednak zawsze chciałem połączyć pracę z zainteresowaniami. W ostateczności tak zrobię, pójdę do pracy a 3d będę rozwijać dalej.
Na moim kierunku właśnie na drugim roku jest specjalizacja programowanie gier komputerowych, ale niestety nie dojdę na 2 jeśli nie zaliczę 1 roku :( To prawda mieszkam w małej miejscowości, śmieję się że to wieś, ale do Kato nie mam daleko ok 20 min, jak wbije na DK86, więc daleko nie jest. Najgorsze jest to, żeby dojechać na 8 rano do kato muszę liczyć około 40-60 min, Korki i ruch bo wszyscy do pracy jadą.
Boję się tej przesiadki z Blendera na inny soft, ale racja wtedy będę znał już 2 oprogramowania :)
Niestety nawet nie wiem do czego używa się SubstancePainter, poszukałem trochę w necie ale znalazłem tylko jakiś poradnik PL jak obsługiwać.
Całe moje doświadczenie to prace do gry z 2003 roku, więc niestety nie mam wiedzy na temat obecnych trendów modelowania(Nie wiem czy można to tak nazwać :D). Jednak gry na Androida nie są tak piękne jak Wiedźmin 3, więc może się znajdzie jakaś fucha do robienia projektów low-poly do gierek.
Portfolio na pewno zrobię :)
Dzięki za tą radę :)
P.S Jak oglądam wasze portfolia, to troszkę się załamuję, ponieważ moje prace wykorzystują tekstury z Gothica i nie są na jakimś tam mega poziomie, jak te dzieła co zamieszczacie wy :)