Witam serdecznie!
Od niedawna zajmuje się tworzeniem treści do Wirtualnej Rzeczywistości (VR).
Znajomy architekt prosił mnie abym wyeksportował zrobioną przez niego wizualizację w 3ds maxie do VR.
Niestety projekty które od niego dostałem mają kilka milionów poligonów, a tutoriale na podstawie których próbuję opracować omawiane treści mówią o jak najmniejszej liczbie poligonów (najlepiej kilkanaście tysięcy) do przerzucenia projektu w Unity, w celu zachowania kompatybilności. Praca polegająca na usuwaniu poszczególnych poligonów jest bardzo żmudna, do tego czas optymalizacji w 3ds maxie jest długi pomimo bardzo dobrego sprzętu.
Dochodząc do sedna sprawy: Zoptymalizowany projekt eksportuję do Unity, a zrobienie jednego pokoju zajęło mi 8h (co dopiero cały dom?!). Czy istnieje możliwość eksportu projektu .max do VR w jakiś szybszy sposób, albo za pomocą innych programów? Wykonywane wizualizacje są robione w 3ds max corona.
Każda odpowiedź będzie bardzo pomocna!
Pozdrawiam serdecznie