Skocz do zawartości

nonlocalquantumcircuit

Members
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

nonlocalquantumcircuit's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. Dzięki :). Pierwszy raz używałem Substance Painter i Unreal Engine 4. Próbowałem także by ta kopuła była tylko z przodu lekko transparentna to znaczy z tyłu 100% nieprzezroczysta i stawała się coraz bardziej... i z bliska było widać głowę w środku ale w Unreal Engine nie mogłem uzyskać zadowalającego rezultatu... chyba jest to związane z limitacjami silnika... https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Rendering/LightingAndShadows/LitTranslucency Limitations Lit translucent surfaces are missing direct specular. Udało mi się mniej więcej to uzyskać ale model wtedy był dziwnie oświetlony... był dziwnie ciemny i brakowało refleksów świetlnych... próbowałem używać Sphere Reflection Capture ale to nie pomagało. Co do prezentacji .. w planie było zrobienie całej sceny ... mam świetny pomysł, ale czas mnie goni i musiałem wstrzymać prace w połowie drogi ... jeszcze do tego wrócę :). dzięki :)
  2. Witam, oto postać z mojego osobistego projektu "ATROPHY". Do jego stworzenia użyłem: Zbrush, Maya, Topogun, XNormal, UVlayout, Substance Painter, Unreal Engine 4 https://www.artstation.com/non-local-quantum-circuit
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności