Skocz do zawartości

gemGreg

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gemGreg odpowiedział gemGreg → na odpowiedź w temacie → Modeling
    nomalnie juz myslalem ze wszedzie szukalem :) thx :)
  2. gemGreg dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam maly problem. Robie model samochodu w 3d studio na editable mesh. Chce uzyskac taki efekt jaki pokazalem w zalaczniku (robiony na nurbsach). Konkrewtnie chodzi o to jak uzyskac niezaokraglona krawedz po nalozeniu modyfikatora MeshSmooth. Dziekuje ;)
  3. gemGreg odpowiedział gemGreg → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Chcialbym sprobowac zrobic jakich samochod w maxie i sadze ze na NURBS\'ach bylo by lepiej.
  4. gemGreg dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Zaczalem sie uczyc modelowac na NURBSach, nareszcie ;) Przerobilem kilka tutkow, zalapalem podstawy, ale mam problem :/ Bardzo czesto przy prostych operacjach jak np ponowne wytloczenie powierzcini, albo dodanie kilku krzywych V lub U do powierzcini program 3d studiu max 6 sie wylacza i pokazuje sie blad w ktorym jest mozliwosc wyslania raportu do formy. Czy ja cos zle robie, czy moze to jakis blad, na ktory jest patch albo sposób. Nie sadze zeby brakowalo pamieci, albo, ze robie zbyt skomplikowane operacje. Patrzac na forum jak ludzie robia np modele samochodow na NURBS to moje proby to pikuś. Prosze o pomoc!! :)
  5. gemGreg odpowiedział Kamil Ciechanowicz → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    skad sciagnales simclotha co maxa 6? na oficjalnej stronce jest tylko do 5 :/
  6. gemGreg odpowiedział bombello → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Udalo mi sie wkoncu osiagnac nieosiagalne :) Wyliczylem reaktorem klatki opadania koszulki na cialo postaci w low poly poniewaz w high 3d max sie wysypuje z powodu braku pamieci poza tym tak wolno sie to liczy... Ciekawi mnie bardzo jak to sie robi profesjonalnie, przeciez to jedna malutka koszulka a co dopiero z duza animacja?! Ciezko mi sobie wyobrazic jak wyliczali kolizje w filmach np z Warcraft III.
  7. gemGreg odpowiedział bombello → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Witam Nie chcialem niepotrzebnie zakladac nowego topica wiec znalazlem ten, mysle odpowiedni. Moj problem jest nastepujacy: Wymodelowalem postac kobiety i bluzke. Sa to osobne modele, bluzka jest troche wieksza od tlowia tak ze nie przylega do ciala postaci. Uzywam reaktora i chcialem zrobic aby bluzka opadla na cialo. Probowalem juz wielu obcji szukalem na necie tutorialow lecz nic mi nie pomoglo. Bluzka dziwnie sie zachowuje. Albo nie opada, a jak opada to po jakims czasie przedziera sie przez cialo i spada. Ustawilem w obu modelach obcje Unyielding i nic nie pomoglo. Jeszcze jedna informacja. Bluzka jest jednostronna, tzn z jednej strony jest backface cull. Co robie nie tak, prosze o pomoc. dziekuje :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności