Mniala to byc scena przdstawiajaca zniszczen spowodowanych awaryjnym ladowaniem niejakiego Hinda mi 27 (Przynajmniej takie mnialem plany), ogronych zniszczen nie widac a zato skonczylem na sympatycznej kolorowej scenie.
Pomysl morze nie byl orginalny aczkolwiek gdybym sie lepiej przygotowal (referki, scenariusz) moze osiagnol bym zamierzony efekt.
Sami ocencie,
pozdro...
http://img137.imageshack.us/img137/1503/hind27xv0.jpg
Koncze wlasnie Trucka „Light Infantry Vehicle” jeszcze mi troche zejdzie. 2399 poly jak na razie + 2fotele, 3 kola bedzie 2777, Norma map robi robote. Puzdro
http://img374.imageshack.us/img374/5340/truck1dp.jpg
Renderowałem Na kompie Athlon XP 3000+ 512MB.Użyłem nieco wolnego renderingu „Light tracer” i „Depta of Field ( 9 Passes )”. Właściwie gdyby nie włosy podejrzewam czas renderingu był by o 60% niszy.
Włosy to nic innego jak teksturowane poligony (mnóstwo teksturowanych poligonów).
Witam! Zamieszczam ostatnią prace, nad którą sporo się napracowałem.
Anatomia człowieka nie jest moją dobrą stroną aczkolwiek sami oceńcie.
Użyłem 3dsmax5 i sporo Photoshop-a.
Render-owałem 429godz. i już nie zamierzam powtarzac!.
Cześc. Przedstawiam swoją ostatnią pracę którą nazwałem po prostu ‘rzeka’. Pierwsze szkice do sceny powstały trzy tygodnie temu. Na projektowanie obiektów poświęciłem ok. tygodnia, najwięcej problemów sprawiło mi wyrenderowanie rzeki. Mam nadzieje że się podoba, pozdro.
Czesc, moja najnowsza praca ukonczona, wiem ze jest pare bledow, ale nie chce tracic wiecej czasu, mam pomysl na cos lepszego.
Modelowalem i renderowalem na 3dmax 5.1 photoshop7.
Czekam na krytyke.