Skocz do zawartości

Protektor

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Protektor odpowiedział Protektor → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Z tego co zauwazylem to w przypadku 2 otrzymam 16 trisów a w 1 i 3 wychodzi 18. Czyli metoda 2 akurat w tym przypadku generuje mniej trisów. Dobrze rozumiem? :) Według jakich kryteriów wielokąty są dzielone na trójkąty? https://ibb.co/gNWcie
  2. Protektor dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Cześć. Mam pytanie może banalne ale nie mogę się doczytać albo nie umiem szukać : |. Jak poprawnie powinno się tworzyć powierzchnie zamykającą? Czy w późniejszym czasie w mapowaniu UVW (oprócz większej ilości poly) ma to jakieś znaczenie?. Rozumiem, że tworzenie game assetów polega ograniczeniu siatki itp., ale dlaczego niektórzy ludzie robią tak a inni tak. Czy to tylko ich przyzwyczajenie, nawyk? Czy może ja wyolbrzymiam problem? https://ibb.co/f4VM8e

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności