mam taki problem:
po exporcie do *.3ds zamiast jednego wierzchołka pojawia się ich wiele
i tak dla boxa zamiast 8 jest 26
czy jest jakaś funkcja łacząca wierzchołki z wczytanego pliku .3ds
... znalazłem taką funkcje w modyfikacji wierzchołków o nazwie collapse ale tam trzeba zaznaczać każda grupe wierzchołków po kolei co mi nie pasuje poieważ obiekt który chce przekonwertować ma 8500 wierzchołków przed exportem do 3ds
czy taka funkcja bedzie również w gmaxie?
we 3ds max 6 jest już wbudoway mental-ray, a jeśli chce uzyć go do 3ds-max 5, to musze go ściągnąć.
czy to jakiś plugin, czy płatny ( drogi program ) ??
jak nie, to skad go ściagnąć, i jak działa na 3ds-max 5
napisałem chyba tu posta, ale zniknął !?
chciałem pokazać moją pierwszą kompletną ( światła itp ) scene
... screen się nie podobał, bo posłuzyłem się troche tutorialem, więc go nie pokaże ...