Skocz do zawartości

wssok

Members
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

wssok's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wssok

    kamerki i okienka

    mam pytanie czy ktoś wie jak zrobić aby widok z kamerki był taki sam jak przy zwykłym renderku z okienka ...tzn zeby był zrobiony na tzw płasko
  2. nio własnie o to mi chodxziło dzieki ale jakby ktos miał wiecej to chetnie skorzystam ..moze ktoś jeszcze skożysta ;)
  3. Nie wiem jak wy ale ja lubie korzystac z takiego rozwiązania tzn używać kanału alfa i teksturek z nim związanym tylko ze mam jeden wielki problem nie posiadam wielu tekstur alfa i tak sie zastanawiałem czy moze ktoś wie gdzie na necie mozna znaleźć takie teksturki.....wiem ze mozna samemu troszke zrobić jednak nie wszystko da sie znaleźć na własnych lub pożyczonych fotach dlatego stawiam pytanie czy gdzieś w tym internetowym swiecie istnieja juz gotowe do ściągniecia.... baze tekstur pare linijek wyzej przeszukałem i nie mogłem tam nic znaleźć........a głównie chodzi mi o drzewa moze ktoś ma jakas swoja własną biblioteke i mogłby sie podzielić chetnie urzyczę swojej :)
  4. no tak tylko ze nie chodzi mi o to aby jakos to zrobic tylko dlaczego sie tak dzieje a nie inaczej ...wcześniej nie miałem tego problemu a z mentalem juz sie zabawiam ja wiem z pare dobrych miechów i jak dotąd nie było z nim problemu i nie wiem co jest grane..moze to kwestia ustawienia świateł ale nie sadze
  5. hmmm coś wiecej....a no może i tak .....mam dość złożona bryłkę złożoną głównie z meshów i zwykłych boksików. Chce zrobić pare widoczków płaskich które otzrymam tylkoz wievportów (chyba innych sposobów nie znam) i gdy np chce wyrenderować taki widoczek za pomoca zwykłego scanlina to wszystko jest ok ale jak tylko przejde na mentala i ten sam widoczek chce wyrenderowac to niby mental coś tam przelicza ale i tak wyświetla tylko same tło (jedna wielka plama biała bo mam tak ustaiwone tło ) i nie wiem co moze być tego przyczyną
  6. Problem jest podejrzewam dosc błahy ale ja nie wiem co i jak wiec sie zwracam do was. Mam problem z renderem w mentalu z wszelkich widoków typu front, left right itp ...a z kamerki renderuje bez problemu i nie wiem czemu moze ktoś wie co zobić aby było oki.
  7. wssok

    małe pytanko techniczne

    X ref`ów juz uzywam prawie cała scena z nich sie składa...........ale o modyfikatorze Optimize nie słyszłem i chetnie dowiem sie czegoś wiecej.........co zaś do render na warstwach chyba jestm cieńki bolek bo tym tez nie słyszłem ale mnie zainteresowałeś i prosiłbym o szczegóły
  8. Mam pytanie....i licze ze ktoś bedzie wiedział jak i co moge zrobić . Możliwe ze takie pytanie juz sie pojawiło...ale kto pyta nie błądzi. ALe wracając do pytania..........wymodelowałem dośc durzy model miasta ..........i on cholernie dużo pamieci zasysa.........mam 2 GB ramu a i tak gdy odpalam render to sie wszystko idzie jeb.... tzn render sie nie odpala...jednie mental ray przy najniższych parametrach sobie z tym radzi.......wiem ze moge podzielić model.....z tym ze potrzebuje rendera całości.....i tak juz zrobiłem(znaczy sie podzieliłem) jadnak chciałbym sie dowiedzieć czy istnieje jakieś rozwiązanie jakaś mozliwość na wyrenderowanie tego wszystkiego razem i w dobrej jakości ....za wszelkie pomysły dzieki.
  9. mam włączone sky light na 0,5 i jedno omni light tez na ól gwizdka..........a przy renderze ma sie wrazenie jakby za mną świeciły dwa 200 watowe halogeny...jest strasznie jasno i wyglada to strasznie nie naturalnie...textury które są normalnie cimne wychodza jakby sie same świeciły....i nie wiem co mam z tym fantem zrobić.
  10. niestety to nie moda tylko wymóg...ja bym wolał ołówkiem i linijka było by szybciej...a tak niestety tżeba sie męczyć
  11. mam pytanko. Robię projekcick dyplomowy i bardzo mi zalezy na zrobieniu wizualki budynku w nocy.........a nie mam zielonego pojecia jak sie tą noc robi w maxie. jka dodaje jakiekolwiek światła to jest jasno ...wiec niewim kompletnie co mam zrobić poprostu potrzebuję paru wskazuwek ......lub dobrego \"senseia\" jak by ktoś chciał mnie tego nauczyć to jest mój nr gg: 8034820
  12. wssok

    DLA MOCARZY....he he he

    Chodzi konkretnie o odwzorowanie jakiegoś konkretnego już istniejącego kształtu na nowym obiekcie
  13. Jestem nie do końca obeznany z 3d maxem..... i mój problem wygląda następująco: Czy ktoś wie jak można odwzorować jakąś bryłę względem lini aby uzyskać jej kształt? NP mamy BOX na którego jednej ze ścianek chcemy uzyskać np jakiś rodzaj łuku już istniejącego na np lini.......chodi o to aby jedna ze scianek lub cała figura baxa odwzorowywała właśnie tą fale z lini lub jaki innuy kształt z lini lub jakiego kolwiek innej figury......mam nadzieje że wiecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności