wiec spodziewalem sie ze zobacze to co widze w max np. velocity
(plik o nazmie max.jpg ktory dolanczam jesli sie uda)
jednak po zapisaniu go w tiff widze: plik o nazwie photoshop.jpg
- o co tu chodzi? moze ktos jest mi wstanie wyjasnic
wiec spodziewalem sie ze zobacze to co widze w max np. velocity
(plik o nazmie max.jpg ktory dolanczam)
jednak po zapisaniu go w tiff widze: plik o nazwie photoshop.jpg
- o co tu chodzi? moze ktos jest mi wstanie wyjasnic
ale to wciaz nie o to chodzi....
po zrenerowaniu obrazka i wybraniu w moim przypadku Material transparency w oknie perspective zapisuje jako tiff z kanalem alpha - ale co to ma dac .... ? dzieki t emu moge usunac tlo w fotoszopie ale wciaz nie widze efektu g- buffera tylko mam obrazeh tylko wciaz mam obrazek z cieieami itp ---pewno cos zle robie jesli ktos moze pomoc bardzo prosze
jednak cos nie tak ...okazuje sie jak zaznacze w zakladce G-buffer Output channels to co mnie interesuje np: Material transparency + zaznacze enable build in VFB to w wyrenderowanym oknie perspektywy moge zmienic z RGB Alpha na to co mnie interesuje w tym wypadku Material transparency i pokazuje sie to co ma sie okazac jest wszystko pieknie do momentu zapisania. otoz w jakim formacie bym nie zapisal jpg ,bmp tiff etc to zawsze po otworzeniu w photoshopie efekt jest taki sam czyli obrazek z cieniami kolorami itp - no nie wiem o co
jesli ktos wie co robie zle prosze rade ...
pozdrawiam
mam pytanie do bardziej zawaznsowanych kolegow
czy ktos wie jak wyrenderowac obrazek by miec na warstwach jego poszczegolne skladowe tj: cienie, swiatla kolory, itp - urzywam vray + 6 max
Byc moze jest to zwiazane z zakladka G-Buffer,
Jesli ktos wie lub ma jakis pomysl bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
pozdr dla wszystkich forumowiczow