Hey
Skończyliśmy WARP 05, oto krótki opis artykułów (w sumie 69 stron)...
Kolejna potyczka z modułem DirectDraw. Tym razem poznamy zastosowanie i działanie kliperów, które pozwalają obcinać grafikę. Dowiesz się także jak usuwać tło z kopiowanych obrazów, czyli stosować kolor kluczowy.
Rzucamy się na głębokie wody programowania. Odkrywamy tajemnicę wielowątkowości, uczymy się tworzyć wątki, kończyć ich pracę, usypiać, wstrzymywać i wznawiać. Artykuł adresowany szczególnie do ambitnych początkujących programistów.
Ostatnim razem uczyliśmy się pracować z klawiaturą tym razem kolej na mysz. Dowiesz się jak obsługiwać podwójne kliknięcia myszy, zmieniać ikonę kursora, ukrywać kursor, odczytywać niezależnie pozycję myszy oraz przechwytywać kursor.
Uczymy się pracować z pędzlami - obiektami systemu GDI. Bardzo krótki artykuł, pozwala jednak uzupełnić wiedzę o naprawdę przydatne umiejętności.
Poznajemy edytor materiałów, uczymy się korzystać z map proceduralnych, zapoznajmy się z drzewem struktury materiałów. Poznajemy najważniejsze materiały złożone.
Pozostajemy w bojowych klimatach. Ostatnim razem stworzyliśmy transporter opancerzony, teraz uzupełnimy kolekcję o model samolotu A-10. Zatem jeżeli jesteś pilotem, to lepiej trafić nie mogłeś.
...i okładeczka.