Skocz do zawartości

Pawkiller

Members
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Pawkiller's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ale żeby takie różnice od razu?? O 9000pkt prawie mniej. Coś mi tu nie pasuje. Rozumiem 200-300pkt ale nie tyle. :(
  2. może źle się wyraziłem chodzilo mi dokladniej o to ze moj procesor pracuje z czestotliwosciami 15X133 czy niskia wartosc FSB nie obniza wydajnosci calego komputera??
  3. Hmm u mnie tylko 10582... LOL to ja tu kase wywalam a tu co!!! od czego to może zależeć?? (aha powiedz jakie ustawienia bo ja 1024/768 bez AA, 32 bit color) czy jakis wplyw ma plyta glowna??
  4. OK dzięki. KRESKA czy mógłbyś faktycznie w 3dmarku sprawdzic tą różnicę z agp? I czy mógłbyś podać mi wynik(i wersje 3dmarka).
  5. Witam i mam pytanko jaka będzie utrata wydajności przy pracy radeona 9800pro na agp 4X zamiast 8X? Niestety moja starawa już płyta główna obsługuje jedynie 4:P
  6. Ano chodzi o to że zaaktualizowałem, ale potrzebne części(do tego modelu) dostępne są tylko w nieoficjalnych updatach. W MLCAdzie wszystko wygląda super ale już po otworzeniu tego pliku w LeoCAD robi się kicha. Można to zobaczyć na poniższych screenach. Tak to jest ten pierwszy supercar:P Trochę bardziej kanciaty niż najnowszy ale technicznie niewiele mu ustępuje.
  7. Witam wszystkich. Zainspirowany przez tomaaę(chyba dobrze odmieniłem) postanowiłem sam zrobić model LEGO. Nie chciałem robić tego samego więc wybrałem starszy model. Poniżej pierwszy render->około 6 h(z przerwami) w MLCad. I od razu mam pytanie. Mianowicie ściągnąłem dodatkowe elementy LDraw i w MLCad wszystko się dodało. Jednak aby przerzucić ten model do maxa trzeba go najpierw otworzyć w LeoCAD, a tam nie ma tych dodatkowych elementów. Niby w opcjach zaimportowałem pliki ale kicha nie chodzi. Dlatego na renderze brakuje klocków.
  8. Dzięki tomaa. Nie robię dokładnie tego samego autka bo TestCar, ale jest to chyba prototyp, są bardzo podobne. A co do tych części to czy ty za nie płaciłeś??
  9. A ja tak przy okazji zapytam-> Jak wyeksportować model z MLCAD'a do maxa?? PS. Siedze od dzisiaj:P w MLCADzie i nie wiem czy przypadkiem nie brakuje elementów. Nie mogę znaleźć np elementu zawieszenia(ten niebieski wachacz?). Czy są gdzieś w necie jakieś dodatkowe?
  10. Witam. Mam oto taki problem. Chodzi w sumie o animację z reactora. Dajmy na to boxa spadającego na ziemię. Operuje w maxie na cm i ustawiłem grawitacje, skale itp zgodznie z ziemskim oryginałem. I teraz jak przy standardowych ustawieniach reactora w animation&export czyli substeps 10 i time scale 1.0 jest wszystko ok(nalozylem upadek z "reala" na reactorową animacje). Ale tu pojawa sie problem bo przy substeps 10 zdaza sie ze reactor "niezaoważy" kolizji. Chciałem zwiększyć np na 100. I kolizja jest wykrywana, owszem, ale cała animacja zwolniła. Coś jak bullettime:P Myślałem że wartosc substeps nie wpływa na szybkosc animacji.... Jak teraz dopasowac timescale, lub jak to skorygowac?? PS Zauważyłem że tyczy się to tylko zlożonych scen. Czyżby za słaby procek??
  11. Pawkiller

    WIP-lewitacja wody.

    Czym otworzyć ten plik RM MagicMarcus??
  12. WOW. Wszystko zrozumiałem:P "wnika światło do wewnątrz obiektu" czyli co dokładnie. Jak robie jakiekolwiek scenki z użyciem translucent to po pierwsze strasznie długo się renderuje, a po drugie nie ma praktycznie rzadnej roznicy w stosunku do zwykłego refracta... O co dokładnie chodzi z tym translucentem. Może jakiś konkretniejszy przykład lub tutek..
  13. No mam włączone:P Ale nie wiedziałem jak to poustawiać dzięki. No dobra ale do czego tego się używa bo ja myslałem że można w ten sposób "podświetlić" obiekt, jak np lampke(abażur).
  14. Mam pytanko jak odpalić translucent?? Kombinowałem na X sposobów ale nic nie działa. Dałem nawet thickness na 0.01 i light multipler na 100000 i nic. Jak czarne było tak jest. A wszystko dotyczy lamki, a raczej abażura(czy jak to się tam pisze). PLS HELP
  15. Pawkiller

    biped i reactor

    OK. Nie ma sprawy:P Ważne że v1ck w końcu wie jak to zrobić. Wiedziałem że trzeba będzie połączyć symulacje z key'ami ale muszę się przyznać że nie robiłem jeszcze "potknięcia". Dzięki Grendel żę wziąłeś trud tego zadania na siebie:P :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności