-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
> 0 trojatów i w miare czysta i przejzysta siatka :) 0 trojkatow mam, gorzej z czystą siatką :) Ponizej nastepna wersja. Z pewnoscia do zrobienia jest jeszcze przod pistoletu - na razie gorna czesc zamka w tym miejscu jest..... trochę dziwna :). No i oczywiście wszystkie te drobne wystajace elementy, jak na przyklad spust :) NIE MAM POJECIA jak mozna wymodelowac taka kratke na rekojesci. Jedyne, co mi przychodzi do glowy, to mnostwo malych kuleczek ustawione od siebie i nachodzace na pistolet + bolean :) ale wiem, że nawet jeżeli zadziała, to będę mógł zapomnieć o czystej i przejrzystej siatce :P http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/beret02_8.jpg http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/beret02_8b.jpg
-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
re: M@ti: wiem, że odbiega :) Napisałem już, że na razie probuje dojść do porozumienia z Mesh Smoothem. A poza tym nie porywam się na zrobienie idealnej fotorealistycznej kopii, bo wiem, że i tak nie dam rady. Będę w 100% usatysfakcjonowany, jeżeli w zrobionym przeze mnie obiekcie będzie się dało rozpoznać ten model pistoletu.
-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
Technika, a raczej jej brak, to: mały box+edit mesh+face extrude+edit mesh+face extrude+edit mesh+face extrude (i tak w kółko). Ma to tylko jedną zaletę: wszystkie polygony mają 4 wierzchołki :)
-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
> lepiej znajdź inny serwer, bo z tego obrazek ładuje się wieki! Zależy komu :) Ja nie narzekam, mam jakies 2-3MB/s z tego serwera :P Ale zdaję sobie sprawę z tego, jak jest, i rozglądam się za czymś lepszym. > radze ci zaczac od nowa Tak tez zrobilem. Mam nadzieje, ze teraz jest choc troche lepiej. Zmieniłem ogólne nastawienie - zamiast robić całość z grubsza, robię po kawałku, ale trochę dokładniej. OK, a teraz render: Będzie lepiej, jak tylko dojdę do porozumienia z Mesh Smooth\'em [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Yakhub] Nie wiem, czemu, ale nie mogę dodać załącznika :( Niestety, znów linki do znienawidzonego serwera: http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/beret02_5.jpg http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/beret02_5b.jpg [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Yakhub] [Wyedytowany dnia 12-7-2004 > Yakhub]
-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
qrde, jak wy znajdujecie takie referki ?? Googlałem, ale takich zdjęć jak to na rosyjskiej stronie nie znalazłem nawet w oficjalnym katalogu Beretty!
-
obiekt 3d: Pistolet Beretta92F
Witam! Rozpocząłem właśnie budowę właściwie pierwszego w życiu \'prawdziwego\' obiektu :). W zamierzeniu ma to być pistolet, jak dobrze pójdzie, to mam nadzieję, że będzie on choćtrochę podobny do Beretty 92F - tutaj jest moje jedyne zdjęcie referencyjne (pochodzące z katalogu militaria.pl): www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/refer.jpg A tutaj to, co już udało mi się zrobić: www.jakub.jasna.tarnow.pl/beret/beret0_4.jpg Mam właściwie zasadnicze pytanie: jak zrobić karbowanie chwytu (chodzi mi o tą taką kratkę)? W grę wchodzą 2 możliwości: 1. Słabo zrobione wymodelowanie 2. Bardzo słabo zrobiona bump-mapa..... [Wyedytowany dnia 11-7-2004 > Yakhub]
-
Scena 3d: baza na Marsie
Ten odkryty kawałek terenu po lewej jak dla mnie jest stanowczo zbyt pofałdowany. Już lepszy byłby całkiem płaski. Poza tym nie rozumiem tego żółtego koloru na \'osłonie\' rur (zresztą samej \'osłony\' też nie rozumiem).
-
SCENA 3D: Pokój dzienny
Myślę, ze dywan można by w ogole wywalic. Parkiet jest bardzo ladny. Jeśli koniecznie chcesz jakiejś propozycji, to na tych półeczkach w rogu pokoju mogłoby coś jeszcze leżeć. Ale właściwie, to nie wiem, co :)
-
Optyka w 3ds5
Czy da sie zrobic material majacy takie wlasciwosci optyczne jak szklo? To znaczy, zeby zalamywal swiatlo tak, aby dalo sie zrobic np. lupę (ktora bedzie powiekszac to, co jest za nia i/lub skupiac swiatlo) badz tez zestaw szkiel optycznych (na przyklad cos w rodzaju mikroskopu)
-
SCENA 3D: Pokój dzienny
Na wstępie zaznaczam, że ja się nie znam :) 1. Z każdym kolejnym renderem firanki sie robia coraz bardziej brudne. Moim prywatnym zdaniem na pierwszym były najlepsze. 2. Czy kwiatek przypadkiem nie unosi się nad podłogą? 3. Jak wyżej już narzekano - za oknem chmury, w pokoju słońce 4. Barierka balkonu jest jakaś dziwna. Czemu ona jest pod skosem? 5. Wazonik na stole można by podrasować... 6. Brakuje mi w tym pokoju jakiejś lampy Ale scenka jest super. [Wyedytowany dnia 4-7-2004 > Yakhub]
-
Początki
Witam. Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że pierwszy raz z robieniem grafiki 3d zetknąłem się w zeszłym tygodniu, więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym przedstawić mój pierwszy większy projekt (tj. taki, który składa się więcej, niż z 4 obiektów :)). Do pobrania tutaj: http://www.jakub.jasna.tarnow.pl/lampka.max Proszę Was, abyście to obejrzeli i napisali, co zrobiłem źle, a czego nie zrobiłem. I mam jeszcze jedną wielką prośbę. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś \'polakierował\' lampkę. Jeszcze nie rozumiem o co chodzi w edytorze materiałów, a chciałbym pokryć ją jakąś wiarygodnie wyglądającym materiałem i zobaczyć to, nad czym pracowałem przez ostatnie 3 dni :). Dziękuję za pomoc i wszelkie uwagi.
Yakhub
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta