Skocz do zawartości

Dayton

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dayton's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. wyszlo mi - juz sie bede bawic dalej sam - dzieki wielkie !!!
  2. no to mysle ze jak juz wiem jak to sie nazywa to sie postaram sobie poradzic :) VGT -->>> co do rendera to nie wiem :) tego standardowego - to jest jedyna sensowna odpowiedz jaka mi moze przyjsc teraz do glowuy nie wiem :/ az tak sie nie znam
  3. Hej, Znow mam problem a raczej pytanie jak cos osiagnac :) Potrzebuje wyrenderowac screen, ale z takim efektem jakby zdiecie bylo robione na dluzszym czasie naswietlania, np jadace wolno auto wychodzi ostro ale kola sa lekko zamazane jak sie kreca gdy zrobiloby sie to z ciut dluzszym czasem naswietlania, potrzebuje sie dowiedziec jak osiagnac taki efekt :) 3Ds 6
  4. tak materialy - sory moj blad :) zaraz popraweie temat... mnie potrzebne sa do maxa
  5. chcialem sie dowiedziec czy da sie skas pobrac biblioteki textur ???? zeby byly takie podstawowe chociaz materialy, bo nie zabardzo moge znalesc np tutorial jak zrobic dobry chrom [Wyedytowany dnia 29-6-2004 > Dayton]
  6. nie - jest Ok zaczalem przekopywacdokumentacje z power booleana i okazuje sie ze zeczywiscie nie da sie potem tego konwerotowac (kur.....) !!!!
  7. u mnie wlasnie tak nie jest, uzywajac zwyklego nie moze dobrze zrobic tego co chce, ale moge konwertowac na co chce a po uzyciu power boolenana nie mam wogule tej pozycji w menu pod prawym guziorem :(
  8. Czy normalnym objawem jest ze po wycieciu z jakiegos obiektu power booleanem innego obiektu, nie da sie go juz przekonwertowac ani do mesh\'a ani do poly ???? u mnie tak sie dzieje - moze dlategop ze to 30 dniowa wersja, z drugiej strony to jak 30 dniowa - to niech dziala przez te 30 dni :)
  9. O w morde !!!!!! Faktycznie - no bardzo ladnie dziala nie ma co ale jestem pod wrazeniem jak to sie uzyje wlasnie czegosc takiego potrzebowalem !!!! Dobrze, teraz moge dalej modelowac - dzieki wielkie za pomoc !!!!!
  10. Hej, modeluje teraz siedzonka do samochodu i wedlug tutoriala jest tam zdiecie jestem na etapie tego calkiem z lewej, co gosc tam zrobil ze tak ladnie zagescil siatke ???
  11. Ok udalo mi sie :) Problem jest banalny w swej istocie i pozornej trudnosci rozwiazania :))) Robilem samochod ze splinow, i nadalem mu modifikator surface, ale to nie wystarcza - trzeba jeszcze bylo przekonwertowac calosc do mesha albo poly po tym zabiegu juz widac 2 strony !!!! No to bede teraz mogl sie bawic dalej, dzieki wszystkim za pomoc !!!
  12. Ok nie ma sprawy ale dzieki za chec pomocy, moze cos inni wymysla - mnie tez zdaje sie to dziwne i troche irytuje :) ale moze sie jeszcze wyjasni !
  13. Tak, na 100 % to jest ten material, moze jeszcze porusze kwestie samego materialu, zeby bylo wszystko jasne, to jest zwykly material Default (jak narazie) z zaznaczona opcja 2 sided, i jest przypisany karoserii, na ktorej klikjaac prawym i dajac wlasciwosci pisze wlsanie ze jest tam ten material przypisany
  14. VGT - a wiec : Wyswietla sie zarowno w viewportach i na renderze nie uzywam wyswietlania ani direct-X ani OpenGL uzywam software - moze to dziwne ale viewporty najszybciej tak chodza, wiec co teraz ??? :)
  15. Czesc, jak napisalem jestem nowy na forum, bo sytuacja mnie zmusila , chociaz mam nadzieje ze forum naprawde okarze sie fajne i zostane tu dluzej ! :) Ok a teraz problem, zrobilem sobie karoserie w maxie ze splinow, wyszla Ok ja na pierwsza karoserie jaka robie - ale pojawia sie problem - gdy nadaje jeje modyfikator SURFACE, karoseria jst widoczna tylko z jednej strony (to nic dziwnego) moge ja zrobic widoczna albo z zewnatrz albo ze srodka, ale dziwi mnie to ze nadajac jeje material 2 sided nadal widoczna jest tylko z jednej strony, a ze nie chce w aucie robic calkiem ciemnych szybek fajnie by bylo gdyby jednak byla ona widoczna z 2 stron :) Poradzicie mi co z tym zrobic ? [Wyedytowany dnia 27-6-2004 > Dayton]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności