Witam ...
Fajnie sie zaczyna ... ale sie troche przyczepie:
1. Jak robisz konstrukcje slupowo-plytowa to nie dawaj kratownicy bo to dziwnie wyglada ... chyba ze to sa korytka na instalacje :)
2. Slup sie przezbraja nie tak jak sie wklada kwiaty do wazonu :) tylko zalozmy 3cm od lica np 4 prety w narozach do tego strzemiona co `25-30 cm i masz zbrojenie i normalnie to wyglada.
Dzialaj dalej ... ja jakos sie zacialem i na razie nie mam czasu zeby przysiasc ... Sorry za slowa krytyki, ale chodzi o to zeby sie rozwijac.
Powodzenia
Mam pare obrazkow mechow, bede staral sie zrobic cos swojego, wozy bojowe bede robil na podstawie planow, chyba najwiekszy problem bede mial z wojakami. Jeszcze nie wiem od czego zaczne ... ale na zyczenie moge zaczac od mecha :)
Tak sie w Warszawie buduje :) nic na to nie poradze. Co do oswietlenia i ogolnego ustawienia sceny, to sa to rendery testowe. Przy obecnych ustawieniach 3 obrazki renderowaly sie 20 godzin na dual athlon 1,8 z 1Gb ramu ... calosc bedzie jeszcze dopakowana meblami i w miare rozwijania sie prac projektowych bede doprzucal kolejne rendery. Swiatlo nad drzwiami wzielo sie stad ... ze bylo tam za ciemno. Ogolnie oswietlenie sloneczne na razie troszke kuleje ... a co do ustawien oswietlenia fotometrycznego z dystrybucja "web" i plikami pobranymi z internetu ... dzieje sie cos dziwnego. Jednostki sceny sa ustawione poprawnie a cala scena przy 20-30 zrodlach swiatla typu halogen 50W jest strasznie ciemna. Nie wiem dlaczego ... choc wiem napewno ze przy takiej ilosci swiatel jeden obrazek bedzie sie liczyl z 30 godzin :) pozdrawiam
Pomieszczenie popyla po łuku, stad te dziwne ujęcia, oświetlenie nad drzwiami jest wrzucone "na pałkę" nie ma jeszcze projektu elektryki, fortepian jest dość kiepski, możliwe że go zmodyfikuje, albo wymodeluje od podstaw.
Witam,
oto pierwsze konkretne rendery testowe salonu. Soft: Max6 + Vray.
fortepian (niezbyt udany) pobrany z 3d cafe (o ile dobrze pamietam)
Pozdrawiam ...
Z czasem bede dorzucal rendery roznych pomieszczen ... obrazki testowe i finalne.
Ok mistrzowie świata :) dorzucam drugi obrazek, co do obiektow dolozonych w ps ... to generalnie ... im dalej tym mniej nasycone ... choc to nie dotyczy budynku, ktory jest w tym momencie najwazniejszy. Hmm zywoplot troche poprawilem. Kolejna sprawa to rozdzielczosc w oryginale wyglada znacznie lepiej. Powaga chlopaki, dzieki za slowa krytyki ... zwlaszcza krytyki.
Witam,
oto renderek Max 6 + Vray + Photoshop. Nie jest to może rewelacja ... ale ... takie to już życie jest. Najprawdopodobniej dzisiaj dorzuce jeszcze jeden obrazek.
Pozdrawiam ... no i katujcie.
Zatem panowie proponuję, ażebyście w ciągu tygodnia wymodzili 7 scen (załączyłem 4 sceny z racji tego, że pozostałe są dość podobne do siebie). Zgodnie z wytycznymi od zleceniodawcy :)
Faktycznie chyba najsłabszą stroną całości jest światło, choć żaden z oponentów nie zwrócił na to uwagi.
Pozdrawiam
Hmmm ... nie zgadles. Mam starego, poczciwego GF mx 200 :) a problem polegal na tym ze w max'sie mialem ustawiony sterownik HEIDI ktory bruzdzil ... zmienilem na direct 3d i hula ... dzieki za zainteresowanie. Pozdrawiam.