U mnie nie ma zakladki Extended Primitives, bo nie mam 3ds maxa, lecz gmaxa, a ten jest mooocno okrojony.
3ds maxa nie chce, bo:
1. dopiero zaczynam zabawe z 3d, moze mi to nie przypadnie do gustu, wiec zakup 3ds maxa bylby wyrzuceniem w bloto pieniedzy, a pirata nie bardzo chce instalowac
2. na win98se i tak nie dziala, podobnie jak maya.
A stworzenie ladnego chamber boxa, to jednak wymaga sporo roboty (zeby mial ladne zaokraglenia).
Pozdrawiam,
Talthen
Haha!
Kule to ja mam :]
Po prostu u mnie w Primitives--> Geometry sa tylko takie:
Box, Sphere, Cylinder, Torus, Plane, Cone, GeoSphere, Tube, Teapot, a szlyszalem, ze w 3ds maxie jest gotowy Chamber Box, zas ja aby cos takiego osiagnac musialbym nieco pokombinowac albo z cylindrem, kula i boxem, albo z boxem i potem mozolnie robic "chamber edge".
Pozdrawiam,
Talthen
Witam,
Potrzebny mi szescianik z zaokraglonymi bokami, z tego co mi wiadomo w 3ds Maxie jest on nazwany "Chamber Box" i znajduje sie w Primitives.
Jesli ktos by mogl, to prosze o stworzenie takiego jednego chamberka i podeslanie (najlepiej w formacie dxf czy 3ds) na adres
talthen @ nospam. wp .pl
(usunac nospam)
Z gory dzieki,
Talthen
No i jeszcze takie pytanie- jak scalic 2 obiekty, by punky sasiadujace zostaly scalone, tzn. mam takie 2 obiekty (gwiazdki to punkty):
*--* .*--*
| ...| | ...|
*--* .*--*
a chce miec taki:
*----*
| .....|
*----*
Pozdrawiam,
Talthen
Witam,
Kilka dni temu zaczalem nauke modelowania 3D. Po okolo 30 godzinach stworzylem m.in. te uzi.
Jak Wam sie podoba? Co poprawic? Czy ide we wlasciwym kierunku?
Pozdrawiam,
Talthen