Skocz do zawartości

talthen

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. talthen odpowiedział talthen → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    U mnie nie ma zakladki Extended Primitives, bo nie mam 3ds maxa, lecz gmaxa, a ten jest mooocno okrojony. 3ds maxa nie chce, bo: 1. dopiero zaczynam zabawe z 3d, moze mi to nie przypadnie do gustu, wiec zakup 3ds maxa bylby wyrzuceniem w bloto pieniedzy, a pirata nie bardzo chce instalowac 2. na win98se i tak nie dziala, podobnie jak maya. A stworzenie ladnego chamber boxa, to jednak wymaga sporo roboty (zeby mial ladne zaokraglenia). Pozdrawiam, Talthen
  2. talthen odpowiedział talthen → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Haha! Kule to ja mam :] Po prostu u mnie w Primitives--> Geometry sa tylko takie: Box, Sphere, Cylinder, Torus, Plane, Cone, GeoSphere, Tube, Teapot, a szlyszalem, ze w 3ds maxie jest gotowy Chamber Box, zas ja aby cos takiego osiagnac musialbym nieco pokombinowac albo z cylindrem, kula i boxem, albo z boxem i potem mozolnie robic "chamber edge". Pozdrawiam, Talthen
  3. talthen dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Potrzebny mi szescianik z zaokraglonymi bokami, z tego co mi wiadomo w 3ds Maxie jest on nazwany "Chamber Box" i znajduje sie w Primitives. Jesli ktos by mogl, to prosze o stworzenie takiego jednego chamberka i podeslanie (najlepiej w formacie dxf czy 3ds) na adres talthen @ nospam. wp .pl (usunac nospam) Z gory dzieki, Talthen
  4. talthen odpowiedział talthen → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Napis moze faktycznie niezbyt ladny :) A odnosnie renderingu- nie renderuje w 3dstudio, ale w takim jednym dziwnym programiku, ktory nie umie lepiej.
  5. talthen odpowiedział egon14 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A w czym sie robi takie szlaczki na oponkach i wogole co jest najlepsze do modelowania aut? Pozdrawiam, Talthen
  6. talthen odpowiedział talthen → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzieki za podpowiedz :]
  7. talthen odpowiedział talthen → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No i jeszcze takie pytanie- jak scalic 2 obiekty, by punky sasiadujace zostaly scalone, tzn. mam takie 2 obiekty (gwiazdki to punkty): *--* .*--* | ...| | ...| *--* .*--* a chce miec taki: *----* | .....| *----* Pozdrawiam, Talthen
  8. talthen dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam, Kilka dni temu zaczalem nauke modelowania 3D. Po okolo 30 godzinach stworzylem m.in. te uzi. Jak Wam sie podoba? Co poprawic? Czy ide we wlasciwym kierunku? Pozdrawiam, Talthen

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności