Skocz do zawartości

mokry

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

mokry's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. OOO !!! Ja chyba poznaje! Czy to jest „elektroniczna kostka do gry”? Jak nie to powiem ze rozmieszczenie diod ją przypomina.
  2. Widziałeś kiedyś diodę? Diody tak nie świecą, dają światło w górę więc nie dają takiej flary czy co to jest. Wiem bo moim drugim hobby jest elektronika, i proszę się ze mną nie kłócić. I dlaczego prawy u.scalony ma kółka w miejscach „wbijania się” w płytkę a lewy nie?
  3. Moje okna wychodzą wyłącznie na ulice, i to taką z zakazem ruchu! :P I w ogóle w moim mieście ciężko trafić na malucha.
  4. Dawno malucha nie widziałem więc co do kształtu wypowiadał się nie będę ale zderzak jakiś dziwny jest. Fajnie Ci wyszły reflektorki, przynajmniej z tej odległości. Miłej pracy.
  5. Witam na forum! Sam jestem nowy :] Karoseria jest mało realistyczna, pewnie dlatego że nie ma tła, które mogłoby się w niej odbijać. I to światło z reflektorów jest jakby kanciaste. Szkoda ze nie ma wnętrza. Ale jeśli to pierwsza praca to nie masz się czym przejmować, wkrótce zamieszczę swoją pewnie gorszą ale również pierwszą.
  6. mokry

    RB ( Rigid Body )

    dzięki ale nie powiedziałem ze mam Maxa 6 i parametr Collision tolerance jes w zakladce Ulties (młotek), przycisk reactor, i belka World a nazwa dokladna to "Col. Tolerance" Jeszcze raz wielkie dzięki !
  7. mokry

    RB ( Rigid Body )

    Mam problem. Mianowicie:, Gdy tworze dwa obiekty RB ( jeden podłoże drugi z przypisaną masą) i ustawiam je dokładnie jeden nad drugim bez odstępu to ten aktywny odskakuje do góry. Gdy dam aktywny wyżej nad podłożem to, gdy opadnie to między nimi zostaje szczelina. Jak można tą szczelinę wyeliminować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności