Skocz do zawartości

_BERGINYON_

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Swarzedz

_BERGINYON_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. _BERGINYON_

    Rendering

    jesli nie podoba ci sie moj temat,nie musisz go czytac,proponuje ci wcisnac alt-f4 i bedziesz mial problem z glowy...
  2. _BERGINYON_

    Teksturowanie

    tak,ale mowie,ze normalnie jest wszystko cacy tylko w czasie renderingu rozciaga mi tekstury.
  3. _BERGINYON_

    Rendering

    Ano dzieki podsunoles mi pewien pomysl:) wyrenderuje kazda kamerke z osobna a potem polacze to w deluxe video makerze:) nie pomyslalem o tym a to proste,zreszta nawet jakbym chcial podzielic klatki,to takze mozna juz wyrenderowanego avika po prostu podzielic.
  4. _BERGINYON_

    Teksturowanie

    Jeszcze jeden problem z teksturowaniem,pisze o tym tutaj bo nie ma sensu zasmiecac forum nastepnymi tematami.Otóż po nalozeniu tekstury na sciane np: cegielki z zasobow maxa,po wyrenderowaniu sceny mental rayem cegielki sa rozciagniete na boki,niewiem jak sie tego pozbyc,normalnie wyglada wszystko cacy ale po renderingu jest j/w.Dzieki za pomoc.
  5. Ja mysle,ze problem by ci sie rozwiazal w momencie jakbys podczas pracy zamiast directx uzywal open gl,lepiej zasoby kompa beda rozporzadzane,sprobuj:)
  6. _BERGINYON_

    Rendering

    Mam takze nastepny problem,podobno ta opcja jest dostepna dopiero w 3ds maxie 6,mam ta wersje,dlatego prosze o pomoc.Chodzi o rendering sceny do pliku avi,przy uzyciu 3 target kamer.Niestety potraie wyrenderowac film tylko z jednej kamery,nie potrafie uzyc wszystkich trzech kamer by zrobic filmik,ktory np: pokazywalby po koleji prace tych kamer.Dzieki za pomoc.
  7. _BERGINYON_

    Teksturowanie

    dzieki wszystkim za okazaną pomoc.
  8. Witam,mam pewien problem z teksturowaniem,nie ukrywam jestem poczatkujacym uzytkownikiem 3ds maxa. Problem lezy w nadaniu tekstury wewnetrznym scianom budynku,poniewaz potrafie oteksturowac wszystkie sciany ale pozostawic teksture na zewnatrz i zmienic wewnatrz busynku juz nie potrafie. Pracowalem i znam dobrze program gtk radiant dzieki ktoremu zrobilem wiele map do q3arena,tam ten problem to zaden problem,jest to po prostu banalnie proste jednak w maxie nie moge sobie poradzic. Nastepny problem jest zwiazany z implementacja wlsanych tekstur do maxa,po zaimplementowaniu tekstury ukazuje sie ona jako plaski obraz,nie w kuli jak inne i opcja implementacji na brusha(np: sciane)jest nieaktywna. dzieki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności