Skocz do zawartości

krzysiaczek

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

krzysiaczek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Więc tak... Zakładam, że jesteś począ tkują cy więc nie będe cie od razu mieszał z błotem, ale udzielę kila wskazówek. Po pierwsze KONCEPT!!! Mój drogi, jak chcesz robota jakiegoś trzasnąć musisz sprecyzowac jak on ma wyglą dać, a nie odpalać maxa i już hop-siup śmigać model na poczekaniu. Kurde, przyjżyj się temu modelowi - jak on się ma poruszać?? To jest technicznie niemożliwe, aby to to w ogóle łaziło. Kolejna uwaga - grafika 3D to przede wszystkim MODELOWANIE, a u ciebie z modelowaniem kiepsko. Jedziesz na (prawie) samych obiektach "prymitywnych" (box, sphere, cylinder) a to nie dobrze. Polymodeling jest trudny i będziesz sie go dłuuuugo uczył, ale dobrze, żebyś w ogóe zaczął . Poza tym, nawet obiekty prymitywne mają coś takiego jak SEGMENTY których za duża ilość spowalnia procka, ale za mała... no sam zobacz na swojego robota. Ponieważ się spieszę i nie mam czasu wywlekać wszystkiego to napiszę tak: Kompozycja sceny i rendering. Dobra lecę i życzę powodzenia w dalszych zmaganiach z 3d!!! Pozdrawiam!!!
  2. Jakby ktoś szukał refów telefonów komórkowych to szperajcie na http://www.mobile-review.com Może już ktoś ten link wcześniej zamieszczał, ale na wszelki wypadek...
  3. No! Ten drugi render już jakoś wygląda. Mapa HDRI ratuje Twoją scenkę, aczkolwiek troszeczkę (chyba.tak mi się wydaje) przegiąłeś z jasnością mapy. Chodzi mi o to (nie wiem jak to się fachowo nazywa), że za bardzo ta mapka "świeci" i na szybach jest zbyt jaskrawy kotrast, trszkę powinieneś to przyciemnić, poza tym popatrz na rendery innych samochodów, w nich mapa HDRI wcale tak mocno się nie odbija. Na karoserii Twojej Micry jest tej mapki trochę za dużo, na innych renderach samochodów jest tylko lekki zarys HDRI, a u Ciebie trochę się świeci. Zobaczysz, będzie dużo lepszy efekt jak to poprawisz. Pozdrawiam!
  4. Drogi SansSerif. Na prawdę doceniam to że ktoś wreszcie mnie posłuchał, ale to jednak nie to czego szukam. Dobrz że się starasz pomagać, ale ja potrzebuję rzutów na obiekt z prznajmniej trzech płaszczyzn. Jeżeli gdzieś kiedyś się nadziejesz na taką stronkę to na forum mile widziane. Dzięki serdeczne.
  5. Dobra, dość tego. Biedny Marunio, tak żeście go na forum potraktowali. Biedaczyna pyta się grzecznie o referki sprzętu Audio Video a tam mu jakiś koleś wtrąca, żę on chce sobie zwierzaka jakiegoś wymodelować. Ja też naszukałem się referków do takiego sprzętu i nic nie znalazłem. Wyszukiwarka Google znajduje mi jakieś małe zdjęcia a ja szukam czegoś konkretnego (góra, dól, bok, tył, przód, itp.) Jeżeli znacie takową stronkę to rzucajcie ją na forum, będę obrzydliwie wdzięczny. Marunio, jeżeli czytasz tego posta to wiedz, że ja też chcę sobie modelknąć jakiegoś discmana, telewizor (kurde, baterię nawet) i jeżeli coś znalazłeś to dawaj na forum. POZDRO!
  6. krzysiaczek

    Jaki monitor wybrać ?

    Hmmm... iiyama to na prawdę dobre monitory, ale zastanawiam się czy by Cię tutaj na Philipsa nie naciągnąć. Ten akurat model IIYAMy to raczej taki nie do grafiki, a poza tym przy rozdziałce 1280/cośtam ma tylko 90 Hz. Z Philipsa wyciśniesz więcej (100 Hz) i poza tym jest w ogóle (mnie się wydaje) lepszy. Ale powiem ci coś. Monitora nie kupuje się sugerując tylko danymi technicznymi. Musisz iść do sklepu i je ręcznie porównać. O reszczcie monitorów (wymienionych przez ciebie) nic nie wiem, na ale StudioWorks'a to ja bym nie brał. Ja mam osobiście '17 SAMSUNG SyncMaster 793df i kupiłem go za 599 zł. i jestem zajebiście z niego zadowolony. Świeci aż miło, kolorki fantastyczne, wyraźne, geometria też niezła. Popatrz jeszcze na SAMSUNGI, na prawdę warto.
  7. No, pustynia to nie miejsce na taki budynek. Poza tym trochę brakuje bajerów, deltali. Render jak render, ale jeżeli to miała być pustynia to oświetlenie trochę takie nie tego. Ogólnie nie jest źle, ale rewelacja to to nie jest. Pozdro!
  8. Jak na pierwszy model całkiem nieźle. Tylko tak, wystawiasz tutaj swoje dzieło po to żeby inni ocenili i naprowadzili ci co jest nie tak i co powinieneś ewentualnie zmienić. Więc tak: Karoseria nie jest zła, ale widzę jakieś nidociągnięcie na masce tuż przy szybie. Poza tym powinieneś dać większe rozmycie cieni i większy Bounce dla Global Illumination. Oprócz tego wnętrza nie chciało ci się już modelować widzę :) ale w porządku. no i to, to coś na podłodze przed samochodem to już mogłeś w Photoshopie usunąć. Mógłybyś napisąć więcej szczegułów na temat modelowania, renderingu, softu i padaczki na której to wszystko było robione. Nie jest źle, nie łam się i trenuj dalej. Pozdro!
  9. krzysiaczek

    Rendering

    Sanki ma rację. Nareszcie ktoś zauważył Video Post. A przy okazji: Co ma niby biedak w Track View zrobić? Sanki, wiesz o co chodzi?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności