Więc tak... Zakładam, że jesteś począ
tkują
cy więc nie będe cie od razu mieszał z błotem, ale udzielę kila wskazówek. Po pierwsze KONCEPT!!! Mój drogi, jak chcesz robota jakiegoś trzasnąć
musisz sprecyzowac jak on ma wyglą
dać, a nie odpalać maxa i już hop-siup śmigać model na poczekaniu. Kurde, przyjżyj się temu modelowi - jak on się ma poruszać?? To jest technicznie niemożliwe, aby to to w ogóle łaziło. Kolejna uwaga - grafika 3D to przede wszystkim MODELOWANIE, a u ciebie z modelowaniem kiepsko. Jedziesz na (prawie) samych obiektach "prymitywnych" (box, sphere, cylinder) a to nie dobrze. Polymodeling jest trudny i będziesz sie go dłuuuugo uczył, ale dobrze, żebyś w ogóe zaczął
. Poza tym, nawet obiekty prymitywne mają
coś takiego jak SEGMENTY których za duża ilość spowalnia procka, ale za mała... no sam zobacz na swojego robota. Ponieważ się spieszę i nie mam czasu wywlekać wszystkiego to napiszę tak: Kompozycja sceny i rendering.
Dobra lecę i życzę powodzenia w dalszych zmaganiach z 3d!!!
Pozdrawiam!!!