Skocz do zawartości

stevebuster

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wałcz

stevebuster's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Tego się właśnie obawiałem ;)
  2. pewnie że mogę, tylko że jest to czasochłonne i zawsze mi cos wyjdzie krzywo[chociaż może nie w tym akurat przypadku - nadkole jest nawet gładkie] - jeden vertex postawię nie tam gdzie trzeba i ... ogólnie rezultat jest taki, że cały samochód, który teraz modeluję wygląda jakby był po dachowaniu :( mesh smooth radzi sobie tylko z drobnymi krzywiznami. Może istnieje jakiś sposób by bardziej "wygładzić" powierzchnię patcha? Czy jedyne wyjście to bardziej dokładne modelowanie? pozdr.
  3. jak to zrobić? jak zanaczam i przeciągam jeden vertex w tym patch gridzie to reszta vertexów pozostaje w miejscu. W jaki sposób można "pociągnąć" za sobą resztę vertexów? przydałoby się tego dowiedzieć, bo zawsze muszę przeciągać każy vertex osobno, co jest strasznie irytujące. tu jest link do stronki z tym gifem co powyżej: http://www.3dcafe.com/asp/tutorials/max/modelaudi/modelaudi.asp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności