A są jakieś opisy o modelowaniu pod gry, wiem że nie powinno być wewnętrznych ścianek.
Low poly high poly te optymalizacje znalazłem filmiki.
Jest coś jeszcze?
Może ma ktoś dobre: opisy, turiale, filmiki.
Zna ktoś może dobre turiale nakładanie tekstur na statki kosmiczne (do gier) 3dsmax + Photoshop + Substance Painter.
Czy 3dsmax + Substance Painter lub wogule coś pod gry (ale najlepiej statki kosmiczne) wypalanie tekstur.
Trochę znalazłem ale może ktoś ma coś lepszego.
Przy 55 coś w miarę wychodzi takiego zbliżonego.
Nie chcący sobie zatwierdziłem w pewnym momencie symetry z turbosmooth jak się zorientowałem nie mogłem cofnąć pozostało robić dalej bo od początku, już za daleko zaszedłem.
Big Thx. :)
Witam to mój pierwszy post tu :)
Chciałem sobie przećwiczyć ten turial:
Ale jak dam unwrap UVW/Mapping/Flatten Mapping to w siatce korpusu statku mam dziury elementy siatki w innym miejscu oddzielone, na turialu ma ładną siatkę nic mu się nie sypie.
Dlaczego mi się tak robi sprawdzam wydaje mi się że ma wszędzie wszystko połączone siatka nie jest porozpinana.
On ma tak;
https://naforum.zapodaj.net/26c9db7aff5a.jpg.html
Ja mam tak:
https://naforum.zapodaj.net/72d4c7d35a3a.jpg.html
I ma to jakoś tak ładniej poukładane Film wersja speed momentami zlewa się co robi w zwolnionym tempie nie mogę wywoskować w którym momencie robię błąd, błędy.
Widok ogólny;
https://naforum.zapodaj.net/ce4c7e0789f7.jpg.html