Uff doszedłem do końcowego etapu. Teksturuje kadłub, równocześnie próbuje odpalić Vray'a, ale niewiadomo czemu przy próbie renerowania wychodzi mi drań do windowsa.
Dzięki za rady, skończe wykuwać rachunki na zbiorach i cyrylice to wezme się za to. Właśnie zauważyłem że gdzieniegdzie meshsmooth straszne błędy robi.
EDIT
Gdzieniegdzie trójkąty są potrzebne, bo innaczej meshsmooth robi mi straszliwe rzeczy z krawędziami.
EDIT
Podczepiam już powoli sprzęcior pod skrzydłą. Zostały mi jeszcze AMRAAM'y, zbiorniki paliwa i navigation pod.
Wiem, wiem, jest jeszcze sporo błędów w siatce, ale jak tylko coś zauważe staram się korygować. Tylko że jakos strasznie wolno mi to idzie, nie wiem czy skoncze to w tydzien czy dłużej. O teksturowaniu wole nie myśleć - brrr
EDIT
Jak zrobić w kadłubie rowki, np. na lotki?
Update. Jeszcze kilka poprawek w ogonie, wyprofilowac skrzydelka i biore sie za detale (tloczenie rowkow, antenki, uchwyty na rakiety, owiewka i takie tam.)
Narazie nie idzie mi wcale. Usiłuje nieszczęsny kadłub wymodelować - od dwóch dni bez skutku.
P.S Uff drgnąłem z miejsca nareszcie. Mam zaczątek dziobu, po dwóch dniach walki:
Modeluje misiąc, ale siedze po kilka godzin dziennie. Głowica dziwnie wygląda, bo jest ze szkła czerwonego. Na innym tle wyglądałaby normalnie. A z kadłubem walcze, i strasznie ciężko mi idzie
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy, a 3d Max'em bawie sie od miesiąca, więc prosze po mnie zbytnio nie jechać :).
Jest to moja pierwsza samodzielna praca, zaczelo sie od zrobienia jednej rakiety i chyba powstanie z tego caly samolot. Narazie zamieszczam to co mam juz zrobione: