Skocz do zawartości

paperboy

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. paperboy dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Czy da sie zrobic smooth tylko na wybranych poligonach danego obiektu ? Jesli tak to jak?
  2. paperboy odpowiedział paperboy → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wszystko ok, ale nie wiem czy zostalem dobrze zrozumiany. Chodzi mi o jakis ladny sposob pokazywania modeli solid(nawet bez tekstur). Tak by kolega ktory pracuje nad jakims elementem przedstawil mi to, wyraznie, oswietlone itp. Doradzcie
  3. paperboy dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Mam taki problem. Otoz chcialbym wiedziec jak najlepiej przedstawic, wyrenderowac model dla zwyklego obejrzenia jego. Zalozmy ze robie sobie samochod i chcialbym wyrenderowac sobie kolo ktore wlasnie zrobilem, tak aby pokazac to komus i zeby widok byl dobry, oswietlenie itp.
  4. paperboy dodał odpowiedź w temacie → w Maya
    Czy sa tu ludzie pracujacy na programie maya ktozy czerpia z tego dochody? Chcialem zapytac jak wyglada zapotrzebowanie na grafikow tego programu w polsce.
  5. paperboy dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    Witam Czym rozni sie mental ray wbudowany w maxa od tego oddzielnego.
  6. paperboy dodał odpowiedź w temacie → w mental Ray
    Zrobilem sobie scenke i nalozylem na obiekt material szkla, wlaczylem kaustyke no i wyglada to tak Tylko co to sa te kropki, skad sie biora (fizycznie mowiac), i jak je wylaczyc. Dodam ze z materialem mental ray'a tego niewidac.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności