Witam,
Napisałem skrypt do Maxa, który zczytuje shadery Redshifta - wszystkie właściwości, wartości i podłączone nody - i zapisuje je do zewnętrznych plików tekstowych. Skrypt również potrafi odczytywać te pliki i zrekonstruować całą sieć shaderów.
Szukam kogoś kto miałby ochotę napisać to samo na Mayę byśmy mogli swobodnie przenosić shadery pomiędzy Maxem i Mayą.
Pozdrawiam
MD
Dzieki. To oczywiscie dziala kiedy instancje sa rozmieszczone na plaskim obiekcie i "patrza" na obiekt na tej samej wysokosci.
Sprawa sie komplikuje kiedy mamy do czynienia np. ze zboczem gory. Obiekty stojace na nim dalej musza stac prosto (pionowo) ale zwracac sie wszystkie w jedna strone.
Witam,
Proste pytanie...
Mam partykle (shape instance) emitowane z powierzchni, nieruchome. Potrzebuje by wszystkie ustawialy sie wg osi Z "patrzac" w jeden punkt - nie w kamere - tak jak z zastosowaniem LookAt Constrain.
Przy okazji ankieta dla jaj :)
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Witam,
Kiedyś widziałem w necie zajawkę programu do tworzenia bumpa i displacementu...
Działał on w ten sposób, że wrzucało mu się dwa zdjęcia - jedno zrobione z flashem na wprost (co zabija cienie) a drugie z boku albo bez flasha. Program analizował te dwa zdjęcia i różnice między cieniami i na tej podstawie generował mapę bumpa.
Czy ktoś kojarzy ten program, jak się nazywa?
Pozdrawiam
Watek juz dosc sedziwy ale wlasnie na niego trafilem wiec moze cos dopisze.
Tworce CyGen'a znam osobisce wiec mysle, ze moge rozwiac Wasze watpliwosci co do zastosowania. Otoz absolutnie jest to przydatne w filmie - jak pisal Xi0r. Takie modele stanowia glownie baze pod matte painting, tak wiec powtarzalnosc materialow czy nawet niektorych budynkow nie jest wielkim problemem - i tak zostana w mniejszym lub wiekszym stopniu "przemalowane".
Pozdrawiam