Licencja jest na konkretną osobę lub firmę, Discreet tylko w nadzwyczajnych wypadkach zgadza się na transfer licencji, wiec kupić możesz ale to jakby pirat bez licencji ...niestety
pozdrawiam
Źródło discreet:
"..products purchased on our Store must be used in accordance with the terms of the License agreement accompanying them; such terms include a restriction that the products may not be used outside of the country of purchase..."
Głupio wyszło zasadniczo.Będę się kontaktował z dystrybutorem w US, ciekawe czy da się to jakoś obejść...
pozdrawiam
Dziękuje za odpowiedzi
Niestety nawet jak usunę wszystkie obiekty z pokoju to jest to samo. Źródło świtała nie jest w szklanym kloszu. Usunąłem górna część klosza, zrobiłem „mirror” dolnej części i jest ok, więc może to cos z samym obiektem a nie materiałem.
pozdrawiam
Sprawdzałem, niesety nie. Wyglada to tak jak na załączonym obrazku, blat stolika oraz cała lampa to ten sam materiał, wiec dlaczego górna częśc jest taka zielona ? . Dzieje się tak niezależnie od grubości obiektu, Vray nie wywala żadnych ostrzeżeń podczas renderowania.
Mam szkło ustawienia podobne:
Diffuse color:
RGB ( 198 ; 219 ; 207 )
Reflect: 20
Refract: 247
Fog color:
RGB ( 144 ; 211 ; 198 )
Fog multiplier: 0,01
Na obiekcie A (blat stolika) wygląda ok, lekko zielone, przezroczyste, natomiast drugi obiekt stojący w tym samym pomieszczeniu z tym samym materiałem szkła wyglada zupełnie inaczej, ciemno zielony, troche jak butelka od piwa :)
Ktoś wie co jest grane ?
pozdrawiam
langusta