Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Robert Siejka

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. The Farm 51 (http://www.thefarm51.com) developer, gry komputerowe: Poszukuje osób na stanowisko grafik 2d Forma zatrudnienia (umowa zlecenie) Obowiązki: tworzenie rewelacyjnej grafiki do gier Wymagania: zdolności plastyczne, umiejętność obsługi flasha - 2d (digital painting+photoshop) Kontakt: [email protected] Dodatkowe informacje: praca na miejscu w Katowicach
  2. W związku z rozwojem NecroVisioN oraz nowych projektów, poszukujemy osoby na stanowisko concept artysty. Napisz do nas jeśli: - posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) - jesteś kreatywny, samodzielny i samokrytyczny Zgłoszenia przyjmujemy pod adresem [email protected]
  3. W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowisko Programista Gameplaya/AI Zakres obowiązków: oprogramowywanie mechaniki postaci, broni, efektów specjalnych w C++/LUA analiza, testowanie i poprawianie istniejącego kodu silnika gry Czego oczekujemy: dobra znajomość języka C++ i przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript orientacja w najnowszych trendach gier, w szczególności pod kątem technologii wykorzystanych do ich tworzenia Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik...... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres info(at)thefarm51.com
  4. W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowisko Gameplay Designer. Zakres obowiązków: - programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów - ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry - analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: - znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier - orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych - umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy - przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript - znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: - wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS - znajomość teorii designu gier - znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres info(at)thefarm51.com
  5. W związku z rozwojem NecroVisioN oraz nowych projektów, poszukujemy osób na stanowiska: Maya Technical Artist Zakres obowiązków: tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry przygotowywanie efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki Wymagania: dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości). Osobom z naprawdę dobrym portfolio pomożemy w przesiadce z innego programu przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu gier doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek umiejętność animowania postaci znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller Gameplay Designer Zakres obowiązków: programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Programista Gameplaya/AI Zakres obowiązków: oprogramowywanie mechaniki postaci, broni, efektów specjalnych w C++/LUA analiza, testowanie i poprawianie istniejącego kodu silnika gry Czego oczekujemy: dobra znajomość języka C++ i przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript orientacja w najnowszych trendach gier, w szczególności pod kątem technologii wykorzystanych do ich tworzenia Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier Grafik 3D - oświetleniowiec Zakres obowiązków: ustawianie oświetlenia sceny w Maya i renderowanie lightmap przygotowywanie scen do renderingu oświetlenia (rozkładanie UV) konfigurowanie oświetlenia dynamicznego w silniku gry Czego oczekujemy: znajomość teorii oświetlania scen, umiejętność operowania klimatem sceny za pomocą światła dogłębna i praktyczna znajomość technik oświetlenia w programach 3D (używamy renderera mental ray w Maya, ale pomożemy w przesiadce z innego programu) dobra znajomość Photoshopa Mile widziane: znajomość technologii oświetlania scen w grach 3D – wcześniejsze doświadczenia przy produkcji gier umiejętność fotorealistycznego teksturowania obiektów 3D doświadczenia z operowaniem światłem w fotografii lub filmie umiejętność animowania obiektów w programach 3D Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki. Uwaga: W ciągu ostatnich miesięcy otrzymaliśmy bardzo wiele zgłoszeń, nie na wszystkie mogliśmy odpowiedzieć, dlatego jeśli pisałeś do nas w tym roku w sprawie pracy i interesuje Cię któreś z powyższych stanowisk, napisz jeszcze raz – postaramy się odpisać na wszystkie oferty. Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres [email protected] The Farm 51 ul. Szobiszowicka 1 44-100 Gliwice
  6. W związku z rozwojem naszego flagowego projektu — NecroVisioN — pilnie poszukujemy osób na stanowiska: Maya Technical Artist Zakres obowiązków: tworzenie prostych modeli i szkieletów do animacji przygotowywanie obiektów do eksportu do silnika gry tworzenie obiektów do efektów specjalnych, m.in. systemy cząsteczkowe i symulacje fizyki Wymagania: dobra znajomość pakietu Maya (w szczególności modelowanie i praca z systemami kości) umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy przynajmniej podstawowa znajomość zagadnień związanych z animacją Mile widziane: doświadczenie przy tworzeniu gier doświadczenie z systemami symulacji fizyki, np. Havok, Karma doświadczenie w pracy z systemami cząsteczek umiejętność animowania postaci znajomość istniejących silników gier, np. Unreal, Doom III, Chrome, Painkiller Gameplay Designer Zakres obowiązków: programowanie rozgrywki za pomocą edytora wizualnego i prostych skryptów ustawianie efektów specjalnych, dźwięków i animacji w silniku gry analiza, testowanie i poprawianie fragmentów gry w zakresie gameplaya Czego oczekujemy: znajomość podstawowych zagadnień związanych z projektowaniem gier orientacja w najnowszych tytułach gier FPS, w szczególności pod kątem użytej w nich mechaniki i rozwiązań gameplayowych umiejętność szybkiego uczenia się nowych programów i technik pracy przynajmniej pobieżna znajomość jednego ze skryptowych języków programowania, np. LUA, JavaScript, ActionScript znajomość przynajmniej jednego z dostępnych publicznie edytorów gier, np. Painkiller, Unreal, Chrome, Mile widziane: wcześniejsze doświadczenia przy tworzeniu gier, w szczególności FPS znajomość teorii designu gier znajomość programów graficznych i/lub umiejętność programowania w językach obiektowych Napisz do nas jeśli: posiadasz dobre portfolio (niekoniecznie związane z komercyjnymi projektami gier) chciałbyś pracować w miejscu, w którym granie w godzinach pracy bywa zaletą a nie powodem do wezwania na dywanik... ... ale mimo to jesteś gotowy pracować ciężko i wywiązywać się z terminów wiesz co oznacza praca zespołowa przeszedłeś przynajmniej jedną grę zawierającą duże ilości przemocy a mimo to nie jesteś notowany za cięższe przestępstwa jesteś samodzielny i samokrytyczny chciałbyś pracować z ludźmi, którzy tworzyli Painkillera i kilka innych głośnych tytułów interesują cię takie drobiazgi jak awans, kariera i dobre zarobki Praca wyłącznie w siedzibie firmy w Gliwicach lub Katowicach. Jeśli spełniasz powyższe warunki, prosimy o przesłanie portfolio i CV mailem na adres: [email protected] The Farm 51 http://www.thefarm51.com
  7. jak w temacie - kontakt na mla robert(@)3d.pl

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.