Skocz do zawartości

ridgid

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    :) i po sprawie, zamykamy wątek!
  2. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    niech ci bedzie
  3. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    po to jest ta kategoria na forum żeby podpowiadać takim jak ja. nie masz czasu, olej, a nie produkuj sie, może inny pomoże, .
  4. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    a czy nie trzeba połączyć najpierw na stałe tego kształty z tą pierwszą linią?
  5. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    za pomocą scale? (mam 3dsm6)
  6. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    niestety szkielet składa sie równierz z krzywych.
  7. ridgid dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    mam dwie linie, leżące równolegle obok siebie w jakiejś odległości, pomiędzy rysuje owal i stykam go z jednym koncem pierwszej linii. Chcialbym rozciagnać tak cały owal (nie koniecznie owal, moze to byc jakis ksztalt skladajacy sie z wielu linii) aby zetknac go z koncem drugiej lini, ale tak by zachowac proporcje. calosc pokazuje na dołączonym rysunku:
  8. ridgid dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Jestem nowicjuszem i mam dwie ogromne prośby: Stworzyłem jakiś kształt przy pomocy wielu linii, krzywych, razem tworzy to szkielet jakiegoś urządzenia. Jak połączyć te linie tak aby ścianki miały jakikolwiek kolor i jak nadać ten kolor???
  9. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    wielkie dzięki:)
  10. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    mam jeszcze jeden problem, jak zmienić kolor tła, tak by na wyrenderowanym obrazku boło ono np. białe??
  11. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    udało się, mam jeszcze problem z dopasowaniem bitmapy, nie wiem jak usunąć z niej nie potrzebne narożniki, czyli w moim przypadku jest to białe tło.
  12. ridgid dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, chciałbym stworzyć coś na wzór telefonu komórkowego. Stworzyłem kształt box i nałożyłem na niego bitmapy z przodu, z tyłu i z boków. Prezentuje się nieźle tylko, że mój telefon jest kwadratowy, a na bokach wystają resztki niepotrzebnego tła z bitmapy. Jak nadać odpowiedni kształt?? Zapewne jest możliwość edytowania krzywych ale nie wiem jak to zrobić.
  13. ridgid odpowiedział ridgid → na odpowiedź w temacie → Modeling
    wielkie dzięki haliq, równy z ciebie gość:))
  14. ridgid dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Jestem początkujący, mam problem z nałożeniem bitmapy na kształt "box", robie wszystko jak w tutorialu "dyskietka" i nic, przedmiot w dalszym ciągu ma kolor taki jak miał.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności