1. Tylko mi nie mów, że naprawde masz takie zasłony w pokoju.
2. Linijka wygląda jak ze szkła. (może sie myle ale co tam)
3. Płyta na kompie ma materiał a na parapecie jest bez. To chyba skleroza :)
4. A tak ogólnie to bardzo fajnie i przyjemnie.
1. radze renderowac z AA to bardzo poprawia wizualnie scene.
2. Gdyby nie odbicie na kulkach to powiedział bym że są z plasteliny.
3. Daj światło bardziej pod kątem do obiektu bo moim zdaniem ten cień wygląda bardzo nienaturalnie
Pozdro
Misie tu cos nie zgadza. Kabelek z kolumien idzie do biurka a nie pamientam zeby na biurku jakiś sprzęcik stał. Chyba że w szafce :P i taka mała uwaga:
Wymodeluj normalne drzwi bo te są brzydkie
LoL. Fajny pokoik, też bym taki chciał, nie miał bym tyle do sprzątania :P.
Teraz poważnie:
Dalej jest jakiś ostry kant na zeszycie.
Płyty (ta na kompie i parapecie) wydają się za cienkie.
Na krześle widać kanty, szczgólnie na tej dolne poprzeczce pod siedziskiem.
Ale całośc prezentuje się dobrze, przynajmniej narazie.
Pracuj dalej.
Bardzo fajnie ci to idzie. No i ten zaworek do odpowietrzania naprawde cool :D.
Na większym renderze będzie nardziej widać kanty na kartkach z zeszytu wiec zwieksz ilośc poly troche i przesuń tą linijke zprzed klawiatury bo wygląda mało fajnie :).
Pracuj dalej.
1. Korek w butelce sie błyszczy. Nigdy takiego nie widziałem moze nie wiem że takie są.
2. Drewno pod kieliszkami a szczególnie pod tym stojącym jest rozjaśnione czemu ?
3. Świeczki nadaj wyglądają jak z plastiku.
Porawisz to + to co wiesz i bedzie dobrze a jak nie to cos poradzimy...
Pozdro