Musze tylko zmniejszyc ilosc poly na kolach bo bez kol ma 1900 poly :P Ale niechce zeby wygladal kancasto
P.S macie jakis pomysl jak zrobic gąsienice??
Kolejna odsłona mojego Tygrysa :)
Zmieniłem koła i dodałem kilka szczegułów i zaoszczedziłem prawie 2000 poly :) Teraz ma 6000 poly. Tu jest screen:
http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg7.jpg
Juz pisalem ze model ma 8000 poly (kola za duzo zrzeraja) a wlasnie niewiem z czgo zrobic gasienice :P moze jakies pomysły ?? :)
P.S To mój pierwszy czołg :D
Model zrobiony w 3 godziny (jeszcze nieskonczony) ma jedyne 8k poly :P
http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg4.jpg
http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg5.jpg
http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg6.jpg
(linki chyba juz naprawione)
Szukam tutka o animacji gąsienic czołgu wiem ze byl taki na stronie glownej ale to bylo juz jakis czas temu (ok 5 miesięcy chyba :P) a teraz wlasnie go potrzebuje. Z góry dzięki.
Jest to mój pierwszy samochód i na samym początku pojawiaja sie problemy.
Obrysowalem pol maski splajnami i poprzesówałem wertexy aby nadac jej odpowiedni ksztalt i teraz mam pytanie:
1. Jak połaczys kilka splajnów aby po nalozeniu powierzchni niebylo widac laczen
2. Gdy nakladam modyfikator surface na splina to mi on znika (oczywiscie spliny sa zamkniete)
P.s Robie go w 3ds maxie 7
Z góry dzieki za pomoc
Robie animacje z wykorzystaniem reactora i chce ja wstawic do enginu tylko ze jak exportuje ja do pliku *.3ds to mis ie psuje. Raz znikaja mi obiekty albo animacja sie kaszani. Jest jakis sposob aby tego uniknac?