Skocz do zawartości

smola_sfc

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    wro

smola_sfc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Ciekawy pomysł z wstęgą wodną jako elementem spajającym dwie bryły. Ale nie wiem czy to nie za mało... Ciekaw jestem jaka jest funkcja przestrzeni przed obiektami (mowie o tych kaskadowych tarasach), w każdym razie chyba jest tam zbyt pusto (to zdaje się dach jest?) może tam jeszcze przydałoby się wprowadzić wodę? Co do tego kwadratowego zbiornika na początku to sadzawka? może warto się pokusić o wprowadzenie tam wiekszej ilości 'zapętlonej' wody i rozwinięcia tego małego zbiernika do pełnowymiarowego basenu odkrytego? I zastanowiłbym się też nad wyprowadzeniem jakiejś funkcji na zewnątrz, aby przełamać te zamknięte bryły (może jakaś gastronomia? bar ze stolikami na zewnątrz rozmieszczonymi pomiędzy wodną wstęgą?) No i kwestja zieleni... Czy nie uważasz, że trawnik to za mało? być może przydałoby się wprowadzić troche zieleni wysokiej (np drzewa wyrastające z zagłębień w betonowej posadzce tak,że człowiek spaceruje między ich koronami?) Pomysły można mnożyć, ale generalnie zastanowiłbym się nad uczłowieczeniem wielkich betonowych powierzchni pozdrawiam i owocnej pracy
  2. Generalna zasada jest taka, że elementy stalowe wymiaruje się w milimetrach, a reszte, czyli beton,drewno i inne w cm. Wynika to z większej dokładności obróbki metali w stosunku do innych tworzyw. A więc nie dziwie sie, że tata krzyczy... Pozdrawiam :)
  3. smola_sfc

    pytanie o color bleed

    Jest tak: Zmniejszyłem wartość Trace Depth do 3, jednocześnie zwiększając wartość Decay. Zwiększyłem też liczbę fotonów jako takich. Niestety scena ściemniła się dosyć drastycznie, a nie o to chodziło... Jeśli chodzi o zależność odbić od materiałów to podłoga odbijająca nieporządane fotony jest z drewna (specular=0,gloss=0) Czy jest jakaś inna mozliwość niwelowania takich nieporządanych odbić? smola_sfc
  4. Witam! Mam takie małe pytanko, jak ograniczyć poziom przekazywania koloru z jednej płaszczyzny na drugą przy renderowaniu z GI+FG Czy jest to zależne od właściwości zastosowanego materiału, czy od właściwości światła? Załączam próbną fotę wnętrza Materiał ściany jest biały, a tekstura podłogi moim zdaniem rzuca zbyt dużą poświatę na sklepienie. Czy da sie coś z tym zrobić? Proszę o pomoc.... Pozdrawiam, smola_sfc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności