Cześć wszystkim! Chciałbym ostro popracować nad swoimi skillsami , stąd też zebrałem się na wrzucenie pierwszego posta :)
Od jakiegoś czasu przerabiam sobie anatomię, konstrukcję głowy, budowę czaszki, ogólnie fundamentalsy. Całkiem fajnie to zaowocowało w trakcie robienia takich randomowych buziek, no i postanowiłem zmierzyć się z likeness sculptem. Chciałbym zrobić finalnie taki game ready model, ale najbardziej zależy mi na precyzyjnym odwzorowaniu twarzy. Zacząłem sobie już konstruować takie podstawowe formy, wydaje mi się że profil oddaje charakter postaci, widok 3/4 już trochę mniej, a front to dramat :D
Oglądanie tutorialsów już raczej nie za bardzo mi pomaga, bardzo zależałoby mi na pomocy , wskazówkach i krytyce bardziej doświadczonych osób. Mam wrażenie że dorobiłem się fatalnych nawyków, możliwe że nie rozumiem pewnych form i mam tendencje do rzeźbienia w takiej stylizowanej manierze, a nie mam takiego zamiaru ! :) Będę bardzo wdzięczny za feedback, z góry dzięki
aha, dont mind the haircut!