czy moż mi ktoś podać link do path'a dzięki któremu będę mógł zapisywać zrenderowane obrazki do formatu GIF? normalnie tego formatu nie posiadam...
3Ds MAX 6.0
poczatkujacy...
na scenie mam pewien obiekt i teksture nieba gdy obracam kamera do okola tego obiektu to moje niebo stoi w wiejscu... gdzie i jak to zrobić? aby niebo też mylo w ruchu?
dokładnie to chodziło mi o to że jak już ustawie ta kule na (np.)100 klatek to jak w najbliższym czasie przyjdzie mi zwiększyć licze tych klatek do 1000 to żebym nie musiał znowu ustawiać tej kuli. A ten sposób który pokazał mi SUPER_OKO to ma jeden szkopuł kula zanim zacznie się kręcić to musi się najpierw rozpędzić :(
hello.......
mam problemo zwiazane z obrotem kuli a dokladnie to czy da sie zrobic aby moja planeta obracala sie o 360 stopni wokol wlasnej osi w ciagu 8 sekund i to caly czas niewazne co bede robil innego...?
prosze mi opisac jak to zrobic
PS: 3DS Max 6.0 Original
i jeszcze dedno gdzie się znajduje opcja Reference Coordinate System??
posiadam własną
teksture i chce ją nałożyć na pewien model ale jej nie wykrywa 3dmax (6.0 fullversion)
jest zapisana w formacie *.JPG (duże jpg)
pomimo iż wkejam ją do katalogu maps/skies, to przy wybieraniu materiału jej tam nie ma ... co powiniemem zrobić?