Nie no wlasnie zrobilem tlo w enviroment, ale przez szybe nie widac tla po renderingu, podloge widac przez stolik... a przes okno nie -.- Ale jak chce wziac zeby kawera szla przez szklo to jest czarny obraz... ;/
Wiem tez uzywam ale jak dla mnie to tylko jest imitacja szkla, potrzebuje szkla jak normalne szklo... zeby jak biore widok z kamery to bylo widac co jest za np. oknem ~
Czesc, mam pytanie jak zrobic szklo w 3ds max 5, zrobilem stolik szklany no i dobra widac przez niego podloge. Jednak zrobilem okno dalem taki sam material i nie widac co jest za oknem , albo jak biore kamere ustawiam tak ze jest za oknem (zeby bylo widac co jest w sordku pokoju ) i jest czarny obraz po zrenderowaniu... prosze o pomoc -.-
no wiec robilem tutorial http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs163/index.html i jestem przy teksturowaniu, kozystam z 3ds max 5, wiem ze tutorial jest do maxa 6, ale postanowilem go zrobic i mam pytanie jak w maxie 5 zrobic taki efekt jak na koncowym obrazq. Tzn. jak zrobic np. szklo... i wyrenderowac tak jak jest tam napisane w mxie 5.
Czesc, jak napisalem w temacie mam problem z Material Editor. A chodzi oto ze zrobilem sobie z tutoriala np. baterie wszystko pieknie jest, bateryjka jest ale jak biore wlaczam "Material editor' i ustawiam wszystko tam i biore "assign material to Selection" to mi sie robie szare a nie takie jak wybralem. Mam do bateryjki mape lecz jak ja chce dodac na to co zrobilem to mi wychodzi szare. Co mam Zrobic ?!?! olaboga help :D