Skocz do zawartości

L4MP3K

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Głównie zależy mi na tym żeby się rozwijać, hobbystycznie, jeśli w przyszłości uda się przy tym zarabiać będę zadowolony, jeśli nie to trudno. Chodzi mi bardziej o sam fakt, że lubię to robić, sprawia mi to satysfakcję, a problemem jest to, że po prostu nagle uważam, iż ten model się zupełnie nie nada. Oprócz 3ds maxa i unreal engine jest coś jeszcze co może mi się przydać? Dziękuję za wszystkie wskazówki i odtworzenie lokacji z gta tylko w wyższej jakości brzmi świetnie. Są jakieś sprawdzone poradniki, które pomogą mi na sam początek z UE5? Jak exportowac model, tekstury, etc.
  2. Cześć wszystkim! Od około 4-5 lat zajmuję się tworzeniem modeli do GTA: San Andreas w 3ds Max – głównie budynków i przedmiotów. Przez ten czas sporo się nauczyłem, ale mam wrażenie, że stoję w miejscu i nie wiem, w jakim kierunku dalej iść. Chciałbym rozwijać się dalej w grafice 3D, ale mam problem z określeniem konkretnej ścieżki. Myślałem o wizualizacjach, może o gamedevie, ale nie wiem, na czym się skupić i co będzie dla mnie najlepsze. Mam też problem z budowaniem portfolio – kiedy tworzę coś sam dla siebie, bez konkretnego zlecenia, brakuje mi motywacji i często nie kończę projektów. Czy ktoś miał podobny problem? Jak sobie z tym poradziliście? Może macie jakieś rady, jak podejść do portfolio lub jak znaleźć projekty, które pomogą mi ruszyć do przodu? Będę wdzięczny za każdą wskazówkę!
  3. L4MP3K dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Do zamknięcia

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności