Szukam skryptu ktory napewno ktos juz kiedys napisal...
O co chodzi:
1. Animuje sobie objekt (np. przemieszcza sie po okregu)
2. Robie kopie wyzej wymienionego 20 razy
3. Uruchamiam skrypt i mam na okregu rownomiernie rozmiszczone
objekty (oczywiscie sie ruszajace;)
Jak bym umial pisac w max script to napisal bym to tak:
1.dla kazdego objektu dodal z lewej i prawej strony zapetelenie animacji
2.przesunal kazda animacje o ((ilosc_klatek/ilosc_objektow) * numer_objektu)
Mam nadzieje ze dobrze to wyklarowalem.
Z gory dziekuje
Scena:
1. Plane z nalozonym zaanimowanym Wave
2. Scatter z Boxa i Plane(1)
Efekt: falujace boxy
Problem : Falujace boxy sa jednym objektem bez trudu
moge wyodrebnic kazdy box jako element ale w momencie
Detach czy Explode animacja sie traci.
Moze jakas inna opcja albo skrypt?
HELP!
Mam objekt zlozony ze 100 elementow - recznie w Edit Mesh->Detach moge sobie odlaczac ale jak automatycznie? (opcja explode odpada probowalem) ale cos dokladnie jak to tylko dla elementow. Gdzie moge zobaczyc liste elementow w objekcie? Moze jakis skrypt ktory uruchamialby Detach az do ostatniego elementu ale jak sie pisze cos takiego? Nie mam o tym zadnego pojecia a to tylko(???) jedna petla. Czy ktos nie moglby mi wskazac jakiegos tutoriala gdzie jest cos takiego robione?
Czy istnieje bardziej zaawansowana technika (badz plugin) pociecia obiektow w 3ds? Chodzi mi o to by plaszczyzny przecinajace byly "pofalowane", a nie proste jak w scalpelu. Scalpel to plugin dla max 4 o ile pemietam, moze teraz jest jakas prosta opcja wbudowana w maxa? Duza ilosc obiektow wyklucza rozwiazania polautomatyczne i reczne.
Z gory dziekuje