ok, w IE zadziałała, ale i tak nie ma tam nic konkretnego, poza riggowaniem obrotu kół, może ktoś podrzuci mi pomysł, jak zrobić resor przedniego koła w motocyklu - rodzaj spręzyny niedeformującej powierzchni, tylko przemieszczającej ją względem czegoś, niestety w dynamice czy riggowaniu zielony jestem kompletnie
Maya i Max mają chyba trochę inne "targety", IMHO max zdecydowanie robi w grach, maya jest bardzo popularna w przemysle filmowym, nie sądze, by Autodesk ryzykował utratę klientów w tym przemysle - unicestwienie maya doprowadziłoby prawdopodobnie do ich przejścia na xsi :) a nie maxa
Może ktoś z was trafił na jakiś tutorial rigowania motoru, niekoniecznie w maya, ale byłoby najlepiej, ewentualnie może jest jakiś skrypt, który to ułatwia - przeznaczony do rigowania mechaniki pojazdów :), w sieci trafiłem tylko na darmowy rig do samochodu, pokombinuję z nim, może się nada
pozdrawiam