-
problem z eksportem modelu
Dziękuję, Mortom !!! zmieniłem siatkę, i pozbyłem się trójkątów, i trochę zmodyfikowałem, i jak wypaliłem normale to pomogło....! 🙂
-
problem z eksportem modelu
Witam, mam amatorskie pytanie 😉 otóż na załączonych rysunkach widać problem, w Maxie wszystko jest równo, wszystkie vertexy złączone, a przy eksporcie do substance paintera powstają coś takie nierówności.czy mógłbym prosić o pomoc? p.s. pewnie był temat,podesłanie linku do postu bedzie bardzo pomocne), jestem w górach, i przegladanie internetu jest niemal nie osiągalne;) Dziękuję!!!!!!!!!
-
Substance Painter - Baking_zapytanie
Próbowałem tego, ustawiałem front distance i rear Distance od 0 do 1, relative to bounding Box też próbowałem, i nic sie nie zmienia, dalej jest taki sam efekt Może coś przy eksorcie z Maxa, mogłem sie gdzieś cos popsuć ? 😉
-
Substance Painter - Baking_zapytanie
Cześć, chciałbym się pozbyć cienia na normal mapie (drzwi) elementu klamki, by nie było tego widać. problem lepiej na zdjęciu bedzie widać, załaczam scren shoty. gdzie to ustawić, by nie było tego widać? 🙂 Proszę, utknąłem 🙂
-
Substance Painter - texture set list
kurczę, juz tego próbowałem, teraz też, i cos dalej mi nie wychodzi, daję najprostszy mat eriał, tak jak na zdjęciu, i dalej w painterze mam jeden materiał. resztę robię tak samo. Dziękiza pomoc 🙂
-
Substance Painter - texture set list
Witam, dosłownie błagam o pomoc ;) nurtuje mnie to od dawna, podejrzewam, że rozwiązanie jest ekstremalnie proste,ale zapętliłem się, i nie moge znaleźć odpowiedzi... nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum, wiec jeśli było to proszę tylko o link. jak eksportować .fbx z 3 dsmaxa, by w subtance painterze pokazywał mi texture set list jako osobne elementy? daje zanacz te dwa elementy -> potem export selected-> daje a potem w Painterze mam: chciałbym każdy z elementów móc osobno wykonywać, prosze o pomoc. nie patrzcie na UV,to wersja bardzo robocza;) Z góry dziękuję za odpowiedź :)
psi_serdelek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta