jest jeszcze druga strona medalu, mam znajomego co robi dzwiek, pewna siec marketow zadzwonila do niego i zamowila muzyke do puszczania z glosnikow, koles sobie wzial rzetelnie policzyl ile czasu mu to zajmie itd, i powiedzial. a firma na to 'dziekujemy', sęk w tym, ze koles powiedzial za malo, i potraktowali go jak chlopca ze wsi, czesto jest tak ze ludzie liczą wartosc produktu tym ile za niego dali...a nie ile on naprawde jest wart..
a mnie nie dziwi, spedzilam nad tym prawie miesiąc, trzy warstwy panoramicznego leyoutu 10 anim postaci po jakies 30 klatek, kary takie ze po tyg. to sie dorzucam juz do tego, a wyobraznia kolesia siegala shreka prawie , szkoda tylko ze koles od fla porwal sie z motyką, bo to troche za duzo dla niego bylo...są tacy co chcą 'jaguara w zbozu' co mają pincet i tacy sami co mają troche wiecej na zachcianki...
Gavreel
nie wiem czy znajdziesz tu odpowiedz, ja robiłam calą grafe do stronki za 7k, pod fla bez składu tego, koles co mial to skladac chcial 3k, ale nie wiem czy to ci cos pomoze...:)
tzn to za 150 nieeee, jakis koles z ksiezyca, jakby to jeszcze kumpel byl czy cos, to tak, tyle ze kumplowi to sie za free robi...
ale ci ludzie za "pińcet" to serio to mowią...hehe - to jest najlepsze
hehehe... to chyba wchodzi w norme jakąs...przychodzi do mnie koles z max 150zł w reku i mowi ze chce miec realistyczny pokój zrobiony jak zdjecie, z dwoch kamer.....
juz powiedzialam: 5k, jeszcze sie dowiem czy bedzie ok, mysle ze brdzie dobrze, ale zobaczymy ,
sorry za to pisanie postow pod podtami ... ;P
jak ktos chetny do ogladania to moge cos załączyc....
SWRSC, zawsze byles moim idolem, wychowalam sie na twoich pracach, .... heh
mam pytanko, to post o kasie generalnie,
dostalam robote etatową modelowanie hi poly, do wnętrz . jestem w tym calkiem dobra..(egoizm nie...), ale nie wiem ile mam wziac za etat , ...?
portwolio mam , wysłalam, jak cos,
help me... musze sie szybko zdecydowac....!!!
nie pisz postu pod postem
Czesc! Czy mozna renderowac animacje vray'em uzywajac Multiframe Incremental? Pojawia mi sie 'flickering' a cien od indirect ilumination zostaje w miejscu gdy presune obiekt. :(