Odbijanie kości musi być poprawne aby animacją odczytywała odpowiednio położenie.
tutaj odbiłem kości względem zx
efekt podczas animacji (POPRAWNY)
tutaj odbiłem kości w nieco inny sposób (efekt skina poprawny) ale podczas animacji kość czytana jest inaczej
Efekt podczas animacji (ZŁY)
Generlanie można zauważyć że animacji piersi jest nieco inna na 1 gifie poruszają się obie w tym samym kierunku lecz na 2 giffie uderzają do środka.
może nie jest to zły efekt , problem jest w tym że przy piersiach nie jest to jakaś duża różnica ale przy innych kościach już może być , dlatego zamiast robić to po omacku szukam parametrów danej kości, nie byłoby to problem dla 1 postaci ale jest ich 8 wiec troszkę pracy by to przyspieszyło , ale jeśli nie znajdę rozwiązania będę wszystko testował i poprawiał ręcznie (po omacku) bo efekt w 2 przypadkach wygląda poprawnie lecz podczas animacji już nie.