Witam od jakiegoś trochę rzeźbie sobie w 3ds max ( zaznaczam , że hobbistycznie dlatego moja wiedza nie jest zbyt duża)
Chce ostatnio nałożyć sobie tekstury terenu dlatego chciałem ogarnąć jak korzysta się z modyfikatora unwrap UVW, ale przeglądam pokolei dostępne tutoriale i nie mogę wybrnąć dlatego proszę o pomoc.
Gdy robię nawet najprostszy sztandarowy przykład "kwadrat" dzieje się tak, że dodaje modyfikator mapuje obiekt ustawiam sobie siatkę. Następnie renderuje do .jpg i ją edytuje graficznie. Według wszelkich tutoriali potem dodaje materiał i ma być pięknie. u mnie tak się nie dzieje. tekstura nakłada się jak by była całkowicie zebrana ta część która jest poza siatką. Czy wie ktoś jak z tego wybrnąć? Gdy ustawie teksture jako tło edytora UVWs i widać, że jest wszystko na siatce to i tak kwadrat zostaje cały czarny. nie wiem czemu tak się dzieje.
Pozdrawiam