Skocz do zawartości

trapst

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Czyli znaleźć sobie jedną niszę i robić portfolio to coś się znajdzie 😄 dzięki za odpowiedź.
  2. Hah, no kwoty były podane przykładowo, bo też nie mam tak dużo czasu niestety na grafikę. Czyli rozumiem że na sprzedaż modeli do gier które nie są stylizowane to nie mam na co liczyć, trzeba by załapać jakąś robotę na stałe. A wizualizacje(indoor raczej) lub hard surface modeling?
  3. Cześć, kiedyś zajmowałem się hobbistycznie grafika 3d(głównie raczej game artem) jednak przez szkołę, maturę nie miałem już na to zbytnio czasu. Teraz chciałbym do tego wrócić ale pomyślałem sobie że przy okazji można by sobie na tym coś dorobić, niekoniecznie jakoś dużo ale żeby coś z tego mieć. Dlatego pytanie czy na robieniu modeli stricte pod gry(albo na czymś innym, jakich wizualizacjach) byłbym w stanie wyciągnąć te 100-200 zł miesięcznie? A jeżeli tak to gdzie szukać ofert pracy albo zleceń na wykonanie modeli. I czy tworzenie modeli i sprzedaż na stronach typu turobsquid, unity assets store w ogóle się opłaca?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności