Skocz do zawartości

Machu

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Machu dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    3DS Max + After Effects
  2. Machu odpowiedział Machu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Właśnie zakończyłem prace nad grą, do której wykonałem model osła. Jest to wersja beta gry. Jest się osiołkiem, który musi zebrać wszystkie marchewki. Gra kończy się gdy osiołek dociera do pomnika USiołka. Plik gry: Ściągnij (224 MB) Środowisko: Unreal Development Kit Screen: Więcej informacji: http://zmigk.ii.us.edu.pl/us
  3. Machu odpowiedział Machu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Na głowie są 3 modyfikatory Hair and Fur. Najpierw zaznacz poligony dla różnych rodzajów futra (gdzie każde zaznaczenie będzie w pojedynczym modyfikatorze). Następnie w każdym modyfikatorze wybierz parametry. Dobrym wyjściem jest wczytanie gotowych fryzur. Potem możesz je dowolnie edytować, czesać itp.
  4. Machu odpowiedział Machu → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jest pewne podobieństwo z Kłapouchym, ale wzorowałem się maskotką ze zdjęcia: Nogi spróbuję wymodelować na nowo. Modyfikator Hair & Fur daje niezłe owłosienie.
  5. Przedstawiam postać osiołka. Z góry zaznaczam, że nie ma związku z osiołkiem ze Shreka. Rendering: Przykład z futrem: Siatka obiektu (bez TurboSmooth): Na koniec mam pytanie związane z animacją. Czy wprowadzając do tego obiektu szkielet, powstanie problem z poruszaniem postaci na 2 nogach (ze względu, że nogi są w pozycji siedzącej, nie na stojąco)?
  6. Moim celem jest stworzenie wizualizacji przedstawiającej możliwe zastosowania wzorów fraktalnych. Przygotowałem przykładową scenę. Co możecie o niej powiedzieć? Z góry dziękuję za uwagi. Techniki: kubek – lathe i loft(ucho), ołówek – loft, serwetka to NURBS, a pozostałe elementy to plane 3D Studio MAX 2009 + Vray Obrazki: Siatka:
  7. Machu odpowiedział leroo → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Nie ma koloru gdy jest ustawiony w opcjach ekranu USA (o ile się nie mylę). Gdy ustawi się standard GB będzie i kolor. Trzeba kliknąć prawym na pulpicie i ustawić odpowiedni profil.
  8. Machu odpowiedział mujas → na odpowiedź w temacie → Inne
    Chyba CD-Action o tym poświęciło kiedyś ćwierć ostatniej strony jak go dopiero robili. Ponoć 1000 komputerów z Linuxem i Blenderem go renderowało. Jednak lepiej zapłacić widocznie za coś lepszego, bo włosy ze Shreka 2 zrobili w Maya i nawet gdzieś są dostępne filmiki. Jeżeli chodzi o tutotiale to polecam książkę "Oficjalny podręcznik..." z Heliona przetłumaczony z angielskiego dostępnego w necie. To taki zbiór tutoriali, choć dziwnie opisanych, ale pewnie dlatego, że Blender jest dziwny. Człowiek się szybko zniechęca...
  9. Machu odpowiedział odpowiedź w temacie → Softimage XSI
    Ściągnij Operę i będzie działać...
  10. Machu odpowiedział thorgal → na odpowiedź w temacie → Hardware
    W 5 000 zł zmieścisz się jeżeli zrobisz jak ja. Kupiłem sobie stacjonarny silny rok temu (ok 2 500) i lapka HP do akademika, który nie jest super (2 600), ale projektuję na lapku, a renderuję w domu...
  11. Machu odpowiedział konklon → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Spróbuj może jakimś programem do konwertowania formatów polytrans http://www.okino.com lub 3dobjconverter.
  12. Machu odpowiedział mujas → na odpowiedź w temacie → Inne
    Ludzi z DreamWorks sprzedali Shreka, którego zrobili w Blenderze. Dzięki temu Shrek 2 był zrobiony na Maya, bo na nią zarobili ;)
  13. Machu odpowiedział Nimrod → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Seria o Robin Hoodzie (ten serial), a do tego z ostatnich podobało mi się Pachnidło, bo Piła 1, 2 i 3 jest drętwa. Fajny był starzec, ale Martwicy mózgu nie przebije...
  14. Machu odpowiedział Marek G → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Ganek jest całkiem ładny, a reszta jakaś taka zbyt czysta i dziwne ściany mają te budynki. Na drzewach w tle widać aberację chromatyczną a na elementach sąsaidujących z nimi nie...
  15. Machu odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Można Lathem czyli "tokarką"...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności