Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

marquismannix

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Dzięki wielkie za obszerną i jasną odpowiedź! Po twoich wskazówkach udało się ogarnąć temat. To była kwestia tylko źle zUnwrapowanej UV i jeszcze większego chaosu z normalami. Jeszcze dam krótkie offtopowe pytanie, czy natknął się może ktoś na jakiś skrypt, rig czy cokolwiek żeby osiągnąć coś takiego: Mamy 5 ortograficznych kamer ustawionych. Góra, lewo, prawo, przód, tył. Puszczamy z każdej kamery render animacji. I potem, pomijając after effects co już udało się ogarnąć, potrzebuje to "wkleić" spowrotem w tą UV. Może jest jakiś skrypt który łączy te 5 animacji z kamer i ustawia to w tą UV'ke. Taki kamerowy bake. Bo niestety z czystego Bake lub Bake PBR efekty są dla mnie nie takie jak potrzebuje. Pozdrawiam! :)
  2. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum. Witam wszystkich serdecznie! Już 4 dzień siedzę próbując rozkminić jedną sprawę do swojego projektu. shortstory: Tworzę mapping modelu samochodu w blenderze, dostałem OBJ'tka z UV'ką która wygląda tak: Niestety, część wypuszcza się dobrze, ale niektóre elementy są czarne lub nakładają się na siebie w odwrotnej kolejności... Co ciekawe, jeżeli wyizoluje dany element aby wykluczyć jakieś nakładanie się na siebie UV'ek to i tak pozostają one czarne. Nie wiem od czego do zależy, jedna szyba i jedna klamka jest dobrze a reszta się sypie. Jus próbowałem wszystkiego, normale, optymalizacja siatki etc. nic nie działa. Jeżeli nie uda mi się tego problemu rozwiązać jedynym sposobem jaki mi pozostaje to ustawienie 5 orto kamer i potem połączenie tego jakoś magicznie w After Effects... Tylko nie widzę jakoś dociągania i warpowania tego tylnego zderzaka. Znacie może jakieś skrypty które mógłby mi to ułatwić aby wypuścić tak animację? Oraz czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Od nowa siatki unwrapować nie chcę, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak wypuścić i ustawić wszystko żeby ona tak wyglądała. PS; testowałem na wszystkich blenderach 3.1/3.2/3.3. Wszędzie to samo. Załączam link do pliku .blend

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.