Skocz do zawartości

marquismannix

Members
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

marquismannix's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie za obszerną i jasną odpowiedź! Po twoich wskazówkach udało się ogarnąć temat. To była kwestia tylko źle zUnwrapowanej UV i jeszcze większego chaosu z normalami. Jeszcze dam krótkie offtopowe pytanie, czy natknął się może ktoś na jakiś skrypt, rig czy cokolwiek żeby osiągnąć coś takiego: Mamy 5 ortograficznych kamer ustawionych. Góra, lewo, prawo, przód, tył. Puszczamy z każdej kamery render animacji. I potem, pomijając after effects co już udało się ogarnąć, potrzebuje to "wkleić" spowrotem w tą UV. Może jest jakiś skrypt który łączy te 5 animacji z kamer i ustawia to w tą UV'ke. Taki kamerowy bake. Bo niestety z czystego Bake lub Bake PBR efekty są dla mnie nie takie jak potrzebuje. Pozdrawiam! :)
  2. Jako, że to mój pierwszy post na tym forum. Witam wszystkich serdecznie! Już 4 dzień siedzę próbując rozkminić jedną sprawę do swojego projektu. shortstory: Tworzę mapping modelu samochodu w blenderze, dostałem OBJ'tka z UV'ką która wygląda tak: Niestety, część wypuszcza się dobrze, ale niektóre elementy są czarne lub nakładają się na siebie w odwrotnej kolejności... Co ciekawe, jeżeli wyizoluje dany element aby wykluczyć jakieś nakładanie się na siebie UV'ek to i tak pozostają one czarne. Nie wiem od czego do zależy, jedna szyba i jedna klamka jest dobrze a reszta się sypie. Jus próbowałem wszystkiego, normale, optymalizacja siatki etc. nic nie działa. Jeżeli nie uda mi się tego problemu rozwiązać jedynym sposobem jaki mi pozostaje to ustawienie 5 orto kamer i potem połączenie tego jakoś magicznie w After Effects... Tylko nie widzę jakoś dociągania i warpowania tego tylnego zderzaka. Znacie może jakieś skrypty które mógłby mi to ułatwić aby wypuścić tak animację? Oraz czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. Od nowa siatki unwrapować nie chcę, bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak wypuścić i ustawić wszystko żeby ona tak wyglądała. PS; testowałem na wszystkich blenderach 3.1/3.2/3.3. Wszędzie to samo. Załączam link do pliku .blend
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności